امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مدیر عامل شرکت آغاجاری گفت: ایستگاه تلمبه خانه نفت معروف به تلمبه خانه ممزوج امیدیه پس از سال ها، براساس شرایط و نیاز های فعلی و آتی کشور و با توجه به افزایش صادرات نفت بر اساس سیاست‌ها و دیپلماسی فعال انرژی دولت انقلابی سیزدهم، با امکان تنوع در صادرات گریدهای نفتی متفاوت راه اندازی گردید.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی زاده افزود: با‌ را ه اندازی این تلمبه خانه امکان ارسال مستقل نفت خام فوق سنگین به پایانه خارک محقق و در حال حاضر روزانه مقدار ۱۵۰ هزار بشکه نفت فوق سنگین میادین غرب کارون از طریق این تلمبه خانه به پایانه نفتی خارک ارسال می گردد.

 او افزود: با راه اندازی تلمبه خانه نفت ممزوج امیدیه امکان ارسال مستقل گریدهای نفتی متفاوت شامل نفت سبک، سنگین و فوق سنگین به پایانه نفتی خارک و نفت سنگین به پالایشگاه آبادان میسر گردید.

 تقی زاده گفت: با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان در شرکت آغاجاری و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و با مشارکت مدیریت شرکت مهندسی و توسعه نفت نواقص فاز اول تلمبه خانه نفت ممزوج امیدیه برطرف گردید و امیدوار هستیم فاز دوم این‌تلمبه خانه پس از برطرف نمودن نواقص موجود در مدار تولید قرار گیرد.

 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید