امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

در پی درخواست فوری نماینده مردم آبادان از مسوولان، با هماهنگی استانداری خوزستان، اتوبوس های ایرانی از شهرداری مختلف کشور امروز بعداز ظهر، برای انتقال زایران کربلا از مرز شلمچه به سمت عراق اقدام کردند.

به گزارش حبیب خبر، "سید مجتبی محفوظی" ضمن تشکر از سرعت عمل مقامات برای رایزنی و اقدام لازم در ورود اتوبوس های ایرانی به منظور حمل و نقل زائرین تا عتبات، اظهار کرد: شایسته است برای ورود خودروهای اروندی نیز شرایطی تسهیل شود.

او افزود: توجه به نیاز  خدام، و پوشش خدمات ضروری آنان، از قبیل تسهیل شرایط عبور و تردد اصحاب مواکب که به حق آبروی منطقه را به عشق امام حسین (ع) خریده اند و جبران همه کاستی ها بر دوش آنان است، لازم بود پیش از این، تدابیری عملی و حقیقی اتخاذ می شد تا درصورت عدم امکان مساعدت به آنها، لا اقل، موانع در مسیر خدمت رسانی آنها ایجاد نشود.

*آیا واقعا ایجاد یک‌ مسیر ویژه با کارت های تردد مشخص امری دشوار بود؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی که در این شرایط سخت، مسوولیت سنگینی را متحمل شده اند گفت: انتظار می رود مقامات اجرایی محلی و استانی در حل مشکل سریعا ورود نمایند چرا که در روزهای آتی سیل جمعیت بیشتری، پیش بینی می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید