امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز منصوب شد

 

 حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی در آیینی با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور، به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، آیین بزرگداشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، رئیس فقید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان و آیین معارفه رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و دانشگاه شهید چمران و همچنین معارفه مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز، سوم مرداد در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید چمران اهواز، برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام سید محمدمهدی شفیعی که در این آیین به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز منصوب شد، گفت: اولاً خداوند را بابت توفیق خدمتی که نسبت به انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب در اختیارم قرار گرفت شاکرم.

 

وی در ادامه ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این برنامه گفت: لازم است که در جمع دانشگاهیان یک تشکر و قدردانی داشته باشم. بعد از مجالسی که برای فوت مرحوم استاد پدرم حجت‌الاسلام والمسلمین شفیعی برگزار شد، فرصتی برای قدردانی و تشکر رسمی از عزیزان پیش نیامد. از همه بزرگوارانی که در جلسات حاضر بودند و جلسات را برپا کردند تشکر می‌کنم.

به ویژه از رهبر انقلاب تشکر می‌کنم که پیام ایشان بعد از داغ و مصیبتی که بر همه ما نازل شد، بهترین تسلی بخش بود.

 

شفیعی گفت: امیدوارم امانت‌دار خوبی باشم و بتوانم در کنار استادان، مدیران، دانشجویان و کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز، گوشه‌ای از باری که بعد از انقلاب اسلامی از زمین برداشته شد، بر دوش بگیرم و در این مسیر نیازمند دعا، تذکرات و کمک همه بزرگواران هستم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید