امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را تسلیت و سالروز بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

 به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

 ۱۴ خرداد یادآور اندوه وداع و غم فراق حضرت امام خمینی(ره) و حماسه جاودان آحاد مردم در عشق به آن رهبر فرزانه است و نیمه خرداد آغاز نهضت امام و نقطه عطف تاریخ مبارزات ملت که با اندیشه و راه امام پیوند ناگسستنی دارد .

 حضرت امام خمینی رحمت الله علیه الگوی متعالی استقلال و خودباوری، دفاع از مظلوم و استکبار ستیزی، مردم سالاری و دین محوری است و ایمان و توکل، صداقت در بیان و رفتار، شجاعت و قاطعیت، مقاومت در برابر سختی ها و... از بارزترین ویژگی های شخصیتی آن بزرگوار می باشد.

 انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و برکت خون شهیدان و پشتیبانی ملتی بزرگ به بار نشست و امروز این انقلاب با رهبری مقام معظم رهبری راه آن پیر فرزانه را با صلابت هر چه تمامتر می پیماید‌.

 به روح بلند و ملکوتی امام راحل، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم درود می فرستیم و ضمن تجدید بیعت با اندیشه های معمار کبیر انقلاب، امید است به فضل خدا در پاسداری از آرمان های آن امام بزرگوار  و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی  موفق و سر بلند باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید