امروز:
جمعه - 31 فروردين - 1403
ساعت :

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام تاریخی پانزدهم خردادماه را تسلیت گفت.

 به گزارش حبیب خبر، متن پیام تسلیت علیرضا دانشی به این شرح است: 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 چهاردهم خرداد ماه یادآور عروج ملکوتی شخصیتی است که مسیر قهقرایی تاریخ انسان را، که به سمت حذف تمامی عناصر، و نمادهای دینی و معنوی از حیات بشری بود، تغییر داد و پایه های تمدنی جدید را برای رفعت جایگاه انسان، در عالم هستی بنا نهاد.

 امامی که عرفان را با مبارزه درهم آمیخت، و فقه را به صحنه ی عملی جامعه اسلامی کشاند، و سیاست و تدبیر را ذیل حکمت و فلسفه ی اسلامی نضج داد و مردم را در تمامی مناسبات اداره ی جامعه سهیم کرد.

 امامی که معنویت خواهی اش، دایره ی حضور آزادی را تنگ نکرد و دغدغه ی عدالت خواهی او، از حریم اخلاق و معنویت تخطی نکرد، و فرد و اجتماع، علم و تقوا، دنیا و آخرت، پیشرفت و عدالت را با باهم درآمیخت و جلوه ی شکوهمندی از حکومت داریِ مترقی اسلامی را عیان نمود.

 رسیدگی به حال محرومان جامعه، نفی اشرافی گری و رفاه طلبی مسئولین، ظلم ستیزی و مبارزه ی با تَحَجُر، مردم داری و عشق به ملت، تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، تاکید ویژه بر مولفه های اسلام ناب محمدی و جنگ دائمی با جریان اسلام آمریکایی و حساسیت عمیق ایشان نسبت به فرهنگ مصرف گرایی و از خود بیگانگی فرهنگی، از چارچوب های نظری آن امام همام بود.

اینجانب ضمن یادآوری و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و حادثه ی خونین پانزدهم خرداد به همه مردم شریف ایران و مسلمانان و آزادی خواهان جهان، به ویژه همکارانم در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مهمترین کار ویژه ی فرهنگی کشور را آشنایی نوین با اندیشه های نورانی و حیات بخش حضرت امام روح الله (ره) می دانم.

در پایان از خداوند متعال، طول عمر باعزت برای رهبر فرزانه انقلاب و توفیق عمل به توصیه ها و تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را برای همه ی کارگزاران نظام و ملت شریف ایران خواستارم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید