امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

«دفاع مقدس» حفظ خط حضرت سیدالشهدا(ع) بود/واکنش امام خمینی(ره) به تشبیه شهدا دفاع مقدس با حضرت علی‌اکبر(ع) چه بود؟

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز به کار کمیته تالیف،تدوین و نشر کنگره ملی ٢٤ هزار شهید خوزستان در این اداره کل خبر داد.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان،حجت الاسلام رضا کلاه کج افزود: کمیته تالیف،تدوین و نشر یکی از ٢٤ کمیته کنگره ٢٤ هزار شهید خوزستان است که مقرر شده همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۴۰۲ در گستره ملی برگزار شود.

وی گفت: این کمیته به ریاست اینجانب در محل این اداره کل راه اندازی شده و در قالب چاپ کتاب، زندگی نامه، خاطرات شهدا،جانبازان،آزادگان،بانوان و روحانیون در دفاع مقدس،تاریخ شفاهی اشخاص حاضر در دفاع مقدس،شهدای سلامت،امنیت و دفاع مقدس،سرود،شعر،نمایشنامه،فیلمنامه و داستان از تمامی نویسندگان و اهل قلم،محققان و پژوهشگران کشور دعوت می کند که آثار خود را به منظور شرکت در این کنگره ملی و بزرگ به این کمیته ارسال کنند.

حجت الاسلام کلاه کج با بیان اینکه فراخوان این کمیته در حال آماده سازی است و پس از آن منتشر می شود گفت: علاقه مندان می توانند در شهرستان ها آثار خود را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و نواحی بسیج در شهرستان ها و در استان به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تحویل دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان افزود: مسوولان استان در تلاش اند تا یک کنگره ملی در تراز خوزستان برای بزرگداشت شهدای والامقام استان برگزار شود. آثار ارسالی توسط کمیته تالیف،تدوین و نشر ارزیابی و سپس چاپ می شوند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید