امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: خود را ملزم به تامین خوراک پتروشیمی ها می‌دانیم.

به گزارش حبیب خبر از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد علیرضا دانشی گفت: صنعت پتروشیمی می‌تواند در ارتقای زنجیره ارزش افزوده در صنعت نفت سبب شکوفایی اقتصاد کشور شود و بر این اساس مناطق نفتخیز جنوب خود را ملزم به تامین خوراک مجموعه‌های پتروشیمی می‌داند‌.

وی از نیاز پتروشیمی به کمک ویژه بخش بالادستی نفت سخن گفت و افزود: با کارگروه‌های ویژه‌ای که به همین منظور شکل گرفته هم برای پتروشیمی بندر امام و هم منطقه آزاد و مسجدسلیمان اقدامات عاجلی انجام خواهیم داد.

دانشی با تاکید بر کوشش در شکوفایی و بالندگی بهتر این مجموعه گفت: با فرصتی که با حضور مجموعه کمیسیون انرژی به دست آمده می‌توان ضمن رفع مشکل ها به ویژه در مناطق کم‌برخوردار تصمیم های خوبی برای شکوفایی منطقه اتخاذ کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه با قدردانی از حضور اعضای کمیسیون انرژی مجلس در مسجدسلیمان گفت: فرصت را مغتنم می شماریم چون این سفرها در رفع بسیاری از مشکل ها موثر خواهد بود.

گفتنی است: اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با هدف بازدید از طرح‌های بخش انرژی و آب در شهرستان‌های مسجد سلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا به خوزستان سفر کردند.

در این سفر دو روزه، مدیران ارشد وزارتخانه های نفت و نیرو حضور دارند تا بعد از بررسی های کارشناسی، برای کاهش مشکل های موجود، تصمیم گیری شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید