امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: تحقق برنامه های توسعه ای صنعت نفت برای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در سال جاری مستلزم تلاش مضاعف و کار جهادی در حوزه حفاری چاه های نفت و گاز است.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در نخستین نشست نمایندگان کارکنان پیمانکاری در سال جاری- که مشاور مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رییسان حراست، خدمات کارکنان، روابط عمومی و خدمات پیمانکاری، کارشناسان ساختار و روش های مالی و نمایندگان کارکنان پیمانکاری حضور داشتند- افزود: در نتیجه همدلی، همگرایی، هم افزایی، هماهنگی و خرد جمعی مدیریت ها و  مجموعه کارکنان، سال گذشته، سال موفقیت آمیزی برای سازمان رقم خورد.

وی اظهار کرد: این توفیق ها در بخش های عملیاتی، فنی، ستادی و پشتیبانی ملموس بود و تلاش شد که علاوه بر پاسخ گویی به برنامه های شرکت ملی نفت ایران و به کارگیری ناوگان حفاری، در رضایتمندی شغلی، ایجاد انگیزش و بهبود فرآیندها، راندمان کار و بهره وری، مدیریت درآمدها و هزینه های شرکت اقدامات موثری صورت پذیرد.

گلپایگانی در این جلسه- که پنجمین نشست هم اندیشی در این ارتباط است- گفت: برنامه ریزی و ساماندهی نیروی انسانی در  بخش‌های عملیاتی، فنی، پشتیبانی و ستادی شرکت امسال در اولویت قرار دارد و اجرای برنامه ها بر اساس قوانین وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و حمایت صنعت نفت دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران کار حفاری را پیچیده، فنی، تخصصی، سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: اصلاح ساختار فرآیندها خاصه در قرارداد ها و برگزاری مناقصات، ارایه راهکارها، افزایش درآمد، تقویت نیروی انسانی، توسعه برنامه های آموزشی به ویژه برگزاری آزمون های تخصصی برای ارتقای شغلی در سال ۱۴۰۱ در دستور کار مدیران و برنامه ‌ریزان مدیریت ها قرار دارد.

وی اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی باید ساز و کاری برای رسیدگی به مشکلات ایجاد که ضمن شناسایی مشکلات، نسبت به برطرف کردن آنها و پیگیری برای پیشگیری قبل از وقوع اقدام گردد که یکی از موارد شناخت شغل و تعریف ماهیت آن با هدف بررسی سختی ها و مشکلات و همچنین بکارگیری افراد بر اساس توانمندی و شایستگی های شغلی است.

گلپایگانی در ادامه حل مشکل بیمه‌ای و بیمه تکمیلی کارکنان، نظم و انضباط و عدالت در پرداخت ها، تقویت سامانه های کنترلی و نظارتی و شایسته سالاری را یادآور شد.

در ادامه مدیر منابع انسانی، مشاور مدیر عامل در امور کسب و کار و رییس حراست درباره مسایل مرتبط با نیروی انسانی، قرادادها و نظم و انضباط اداری و نمایندگان بخش های مختلف درباره  مسائل مرتبط با بیمه و مالیات، طرح طبقه بندی مشاغل، سمت‌های سازمانی، مرخصی، طرح اقماری، ساختار و مشکلات واحدهای خدمات غذایی، سیالات، عملیات، خدمات فنی و ویژه، نت، خدمات پزشکی و سایر واحدها، مواردی را مطرح کردند که از سوی مدیرعامل شرکت بر بررسی و  پیگیری موارد تا حصول نتیجه و رضایتمندی کارکنان تاکید شد.

گفتنی است: دومین نشست هم اندیشی کارکنان پیمانکاری نیمه دوم تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید