امروز:
دوشنبه - 11 تير - 1403
ساعت :

ادای احترام جمعی از روسای دانشگاه‌های خوزستان به حجت‌الاسلام شفیعی

 

در نخستین روز بازگشایی دانشگاه‌ها، جمعی از رییسان دانشگاه‌های خوزستان با حضور بر سر مزار رئیس فقید دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان، به وی ادای احترام کردند.

 

 در نخستین روز بازگشایی دانشگاه‌ها در سال جدید، جمعی از رییسان دانشگاه‌های خوزستان صبح روز ۱۴ فروردین‌ماه با حضور در آرامگاه علی بن مهزیار اهوازی بر سر مزار رئیس فقید دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان حاضر شدند و یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، در این مراسم، مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان با بیان این‌که درگذشت حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مصیبت بزرگی است، گفت: انشاءالله خداوند متعال به همه اجر عزادارای مصاب عطا نماید. اجر مصیبت مصاب اجر عظیمی است. 

 

حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده افزود: ایشان حقیقتا مصداق مومنینی هستند که پای عهد خود ماند و راه حق و حقیقت را دنبال کردند.جایگاه ایشان عالی و معتالی است و راه ایشان نصب العین خواهد بود.

مرحوم حجت الاسلام سید محسن شفیعی دغدغه انقلاب، ولایت، راه امام و مقام معظم رهبری را داشت و چنانچه بخواهیم به ایشان وفادار بمانیم باید دغدغه‌های ایشان را نصب‌العین قراردهیم.

 

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خوزستان افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، مصیبت فقدان ایشان، خسارتی است که جبران آن را از خداوند متعال خواستار هستیم. 

 

وی ادامه داد: عزیزی را از دست دادیم که راه آن برای همه ما مشخص و روشن است.  ایشان مجاهد به تمام معنا و مبیّن ارزش‌ها و مقدسات بودند.

 

جوانمرزاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازگشایی فعالیت‌های دانشگاهی و فرهنگی به صورت حضوری اشاره کرد و گفت: راه ایشان با جدی گرفتن فعالیت‌های فرهنگی محقق می‌شود. اگر مدعی هستیم رهرو ایشان هستیم باید فعالیت های فرهنگی را جدی گرفت.

 

گفتنی است: صبح امروز یکشنبه ۱۴ فروردین مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور آخوند علی رییس دانشگاه شهید چمران اهواز، سید علیرضا علوی رییس جهاددانشگاهی خوزستان و جمعی از مسوولان دانشگاهی و دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان در آستان علی بن مهزیاری اهوازی برگزار شد.

 

همچنین حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ۲۸ اسفندماه سال گذشته بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.

 

حجت‌الاسلام شفیعی که از مدرسان دانشگاه نیز بود، ۱۱ سال مسوولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان را عهده‌دار بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید