امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

در آیینی با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان، آیین نکوداشت سیف‌الله دهکردی، پیشکسوت و چهره سرشناس فوتبال خوزستان، برگزار شد.

 آیین نکوداشت و تکریم سیف‌الله دهکردی، پیشکسوت فوتبال خوزستان و از مدیران موفق و با سابقه فوتبال استان، (دهم آبان ماه) با حضور هفت نسل فوتبال در اهواز برگزار شد.

در این آیین باشکوه و بی‌سابقه در فوتبال خوزستان، جمع بسیاری از فوتبالیست‌های قدیمی خوزستان از جمله سیاوش بختیاری‌زاده، عبدالمجید باقری‌نیا، منصور ربیعه، داریوش یزدی، ده چشمه، شکرایی، هویت دوست، مجید بشتکار، الماسی، زهبی، لفته سه برادران، سالمی، صالح تبار، عویدی، کیانپور، شاهرخی و ... حضور داشتند.

در این آیین، پیشکسوتان رشته‌های دیگر ازجمله بوکس، بسکتبال، کشتی و ... نیز حضور داشتند.

همچنین عبدالحسین مقتدایی استاندار سابق خوزستان، همایون یوسفی نماینده اهواز، علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان، ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان، علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری، نمایندگان هیات فوتبال خوزستان و رحیم زهیوی بازیکن سابق فولاد حضور داشتند.

گفتنی است که این مراسم به همت دوستان و شاگردان دهکردی در باشگاه گمرک اهواز برگزار شد. همچنین هیات فوتبال خوزستان از سال‌ها زحمات شایسته دهکردی، تقدیر کرد.

از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به استقبال بی‌نظیر پیشکسوتان ورزش خوزستان اشاره کرد، حتی برخی پیشکسوتان که به استان‌های دیگر مهاجرت کرده بودند نیز برای حضور در این مراسم خود را به اهواز رسانده بودند.

در این مراسم بازار گرفتن عکس یادگاری نیز داغ بود.

سیف الله دهکردی متولد ۱۳۲۲ در آبادان است. وی برای اولین بار در تیم شاهین آبادان به عنوان بازیکن به میدان رفت. دهکردی پس از بازنشستگی پدرش، همراه با خانواده به اهواز مهاجرت کرد.

او در تیم هایی چون ادیب، هدف، شاهین، کلوپ و گمرک اهواز نیز به فعالیت خود در فوتبال ادامه داد. دهکردی برای ۱۶ سال در تیم گمرگ توپ زد و در سال ۱۳۴۸ کفش‌های خود را آویخت. او پس از طی کردن کلاس های مربیگری، به عنوان مربی تیم گمرک مشغول به فعالیت شد.

او در مدت فعالیت خود در حیطه مربیگری، بازیکنان زیادی را به فوتبال خوزستان و تیم‌ملی معرفی کرد. سپس به عنوان رییس هیات فوتبال خوزستان انتخاب شد و برای ۱۴ سال در این حیطه فعالیت کرد.

در زمان ریاست دهکردی در هیات فوتبال خوزستان، این هیات برای سه بار به عنوان هیات برتر کشور معرفی شد.

دهکردی سپس برای مدیرعاملی فولاد خوزستان انتخاب شد و هفت سال در این پست به فعالیت پرداخت. در این مدت نیز تیم فولاد برای دو بار در جام باشگاه های آسیا شرکت کرد. ضمن این که تیم فولاد در همین دوران به قهرمانی لیگ برتر توسط حسین فرکی نیز دست پیدا کرد.

همچنین برای اولین بار تیم امید باشگاه فولاد در دوران مدیرعاملی دهکردی به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. همچنین آکادمی فولاد در دوران کاری وی، شکل گرفت.

او که سال‌ها خدمات ارزنده‌ای به فوتبال خوزستان و کشور داشت، چندین سال است که دیگر فعالیت ورزشی ندارد و به گونه ای خود را بازنشسته کرده است.

در این مراسم از خانواده چند مرحوم از جمله گله داری، سعدی‌زاده، نعمت شیراوند، محمود بقال‌زاده، ناصر سامانی، نعیم وطن‌ویس و حسن دهنوی نیز با اهدا تندیس، تجلیل شد.

همچنین از پیشکسوتانی چون رحیمی، زهوی، فاتحی، غلام پیمان، اکبر خوشایند، حسین سوخته‌زاده، اکبر محمدیان و علی سلیمی تقدیر شد.

در پایان این مراسم هیات‌های فوتبال چندین شهرستان و پیشکسوتان شهرستان‌های مختلف با اهدای هدایای مختلف از خدمات ارزنده دهکردی تجلیل کردند.

***

حسین‌زاده:

سلامت اخلاقی و مالی، یکی از ویژگی های دهکردی است

علی حسین حسین زاده

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: یکی از ویژگی های استاد دهکردی، سلامت اخلاقی و مالی او بود و با حساسیت‌ و دقت این موضوعات را رعایت می‌کرد.

 علی‌حسین حسین‌زاده در مراسم نکوداشت سیف‌الله دهکردی  اظهارکرد: در ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از بانیان این مراسم داشته باشم زیرا توانستند به نحو شایسته‌ای از دهکردی،خدمتگزار دلسوز مردم قدردانی کنند. این نسل از مدیران امروز به آن چه در وجود آقای دهکردی نهفته است، بسیار نیازمندند.

وی با اشاره به سه ویژگی از ویژگی های دهکردی، گفت: یکی از ویژگی های مهم دهکردی این است که فردی برنامه‌ریز، برنامه‌نویس و اهل برنامه بود. من به یاد دارم، چشم‌اندازهایی را در حوزه فوتبال مطرح می‌کرد که تا بیست سال آینده را هم می‌دید. برای من که دانش‌آموزی در این حوزه بودم، بسیار جالب و جذاب بود که یک نفر این گونه با این رویکرد و دورنما مسائل ورزشی و فوتبال استان را دنبال می‌کند. من این مهم را در کمتر کسی دیده بودم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان بیان کرد: همیشه آقای دهکردی، وضعیت فعلی آن موقع فوتبال را با سایر  تیم‌ها، استان‌های دیگر و حتی با سایر کشورها مقایسه می‌کرد و این یکی از ویژگی‌های مهم آقای دهکردی بود. ما امروز نیز به چنین رویکردها و ویژگی‌هایی نیازمندیم و اگر این گونه عمل می‌کردیم، گرفتاری‌های ما در خیلی از حوزه‌ها کمتر بود.

وی ادامه داد: دومین ویژگی استاد دهکردی، کادرسازی او بود. او از همان ابتدای کار، دغدغه‌اش رده‌های سنی پایه بود و به همین دلیل امروز بسیاری از ما افتخار شاگردی او را داریم. سومین ویژگی دهکردی که کشور در تمام حوزه ها به آن نیازمند است، سلامت اخلاقی و مالی او بود. دهکردی با حساسیت‌ و دقت این موضوعات را رعایت می‌کرد تا سرمشق دیگران در حوزه مدیریتی باشد. ویژگی‌های آقای دهکردی برای ما یک درس خواهد بود.

***

آذری:

در مراسم نکوداشت دهکردی سوپرایز شدم

سعید آذری

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان در مراسم نکوداشت دهکردی سوپرایز شدم، گفت: من از او درس اخلاق، جوانمردی و تخصص مدیریت فوتبال را یاد گرفتم.

 سعید آذری در مراسم نکوداشت سیف‌الله دهکردی اظهار کرد: از دیدن چنین صحنه‌هایی در این مراسم و حضور این همه پیشکسوت، افراد فرهیخته و مسئولان استان خوزستان سوپرایز شدم. امروز شاهد مراسم بزرگداشت مردی بودیم که فوتبال استان خوزستان به او در تمام عرصه‌ها همچون باشگاه‌داری، هیات‌داری و رده‌های پایه و همچنین زیرساخت‌های فوتبال مدیون است.

وی با بیان این که سیف‌الله دهکردی، نامی فراموش نشدنی برای فوتبال کشور و خوزستان است، گفت: من سال‌ها در ذوب آهن افتخار داشتم در کسوت یک رقیب با او در ارتباط باشم. او یک رقیب شرافتمند بود که تمام مؤلفه‌های اخلاقی و فلسفی فوتبال را خیلی خوب رعایت می‌کرد. تیم فوق‌العاده‌ای که برای فولاد خوزستان درست کرده بود نیز همیشه قابل احترام بود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: من فکر می‌کنم این مراسم در شان سیف‌الله دهکردی بود و امیدوارم به عنوان الگویی در سراسر کشور باشد تا آن مدیرانی که برای استان‌هایشان زحمت می‌کشند نیز مورد تقدیر قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: من در بچگی با نام‌هایی چون عبدالرضا برزگری، منصور رشیدی و پرویز دهداری با فوتبال خوزستان و فولاد آشنا شدم. همچنین سیف‌الله دهکردی برای شما یک معلم بود اما برای من هم یک معلم و هم رقیبی بود که نکات بسیاری از او یاد گرفتم. من از او درس اخلاق، جوانمردی، تخصص مدیریت فوتبال را یاد گرفتم.

***

سیاوش بختیاری‌زاده:

علت سکوت نمایندگان خوزستان در قبال ابلاغیه وزارت نفت چیست؟

سیاوش بختیاری زاده

 پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به ابلاغیه وزارت نفت مبنی بر حمایت نکردن از تیم های نفتی در بخش قهرمانی، گفت: ما از هجده نماینده خوزستان طلبکار هستیم و چرا شما در قبال این ابلاغیه سکوت کردید؟

 سیاووش بختیاری‌زاده در مراسم نکوداشت سیف‌الله دهکردی اظهار کرد: امروز که به پشت سرم نگاه می‌کنم، به نظرم تیم گمرک و آقای دهکردی تنها بودند اما دهکردی شاگردانی را مانند ناصر محمدیان، محمد باوی، علی بهادر، محمد صادقی، رحیم مکوندی، فریدون حردانی و خیلی‌های دیگر را که از نظر اخلاقی زبانزد هستند، تربیت کرد. خوزستان بزرگ‌های بیشماری دارد و چنین مراسم هایی باید بیشتر از این در استان برگزار شود.

وی با بیان این که باید صدها دهکردی و مقتدایی داشته باشیم تا حق و حقوق بچه‌های خوزستان را بگیرند، خاطرنشان کرد: من کارمند شرکت نفت هستم و اگر آقای زنگنه دستورالعملی را امضا کرد، در واقع مصوبه مجلس را انجام داده است. پس مجلس مصوب کرد که وزراتخانه‌ها حق ندارند از ورزش قهرمانی حمایت کنند.

این پیشکسوت ورزش گفت: سوال من این است که چرا فقط وزارت نفت اقدام به اجرای این مصوبه کرد و چرا وزارتخانه‌های دیگر اقدامی نداشتند؟ از آقای یوسفی، نماینده مردم اهواز عذرخواهی می‌کنم ولی باید بگویم ما هجده نماینده مجلس داریم و می توانیم هر وزیری را جا به جا کنیم اما سهم ما از نفت، لوله‌های گاز و آن دودی است که زن و بچه‌های‌مان استنشاق می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر وزارت نفت نخواهد در ورزش برای جوانان هزینه کند، ما باید از چه کسی انتظار داشته باشیم؟ شیراز، اصفهان، مشهد و تبریز که نفت ندارند. این خوزستان است که نفت دارد. ای کاش صنعت نفت اصفهان، شیراز یا تبریز بود، آن موقع ببینیند برای چنین مصوبه‌ای چه اتفاقاتی می‌افتاد.

وی گفت: به هر حال ما از هجده نماینده خوزستان طلبکار هستیم و چرا شما در قبال ابلاغیه وزرات نفت سکوت کردید؟ اسفندماه با این هجده نماینده کار داریم. اگر ابلاغیه وزارت نفت تا اسنفدماه لغو شد که هیچ و اگر لغو نشد، کار داریم.

***

یوسفی:

ذخایر فوتبال خوزستان هیچ وقت تمام نخواهند شد

همایون یوسفی

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان این که اگر یک روز ذخایر نفت و گاز خوزستان تمام شوند اما هیچ وقت ذخایر فوتبال اش تمام نخواهند شد، گفت: اگر ورزش این کشور بخواهد بالندگی داشته باشد، باید به ذخایر ورزش خوزستان در رشته‌های مختلف توجه کند.

 همایون یوسفی در آیین نکوداشت سیف‌الله دهکردی که امروز، دهم آبان‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ورزش فوتبال، اجتماعی‌ترین ورزش در بین تمام ورزش‌های دنیا محسوب می‌شود و در کل نقاط دنیا نیز این رشته یک نیاز اجتماعی است. همچنین فوتبال در بعضی نقاط دنیا علاوه بر نیاز اجتماعی، یک نیاز امنیتی است. پس اگر بتوانیم فوتبال را گسترش دهیم، می‌توانیم جنبه‌های مختلف نیازهای اجتماعی و احیانا امنیتی را پوشش دهیم و از این جهت باید به ورزش به ویژه فوتبال نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

ورزش فوتبال در تمام دنیا نشانه اقتصاد هر کشور است

وی ادامه داد: ورزش فوتبال در تمام دنیا نشانه اقتصاد هر کشور است و اگر روزی فوتبال خوزستان رونق داشت و البته هنوز این رشته رونق دارد، به این علت بود که اقتصاد خوزستان، اقتصاد پویایی بوده است و اگر اکنون بعضا مشکلاتی در خوزستان در این رشته وجود دارد نیز به این دلیل است که شاید در حوزه‌های دیگر مشکلاتی وجود دارد. پس اگر بخواهیم فوتبال پویایی مانند گذشته در استان خوزستان داشته باشیم، باید توسعه همه جانبه ای به صورت همزمان در سایر حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی اتفاق بیفتد. در غیر این صورت توسعه ورزش از جمله فوتبال تقریبا غیرممکن است.

در کشور باید به احیای مجدد ورزش آموزشگاهی و ورزش محلات توجه شود

نماینده مردم اهواز گفت: در گذشته نه چندان دور در همین خوزستان شاهد بودیم که منبع اصلی تغذیه فوتبال کشور و استان، فوتبال محلات و آموزشگاهی بود. اما متاسفانه اکنون شاهدیم که فوتبال ما تبدیل به یک فوتبال گلخانه‌ای شده است و در واقع تعداد معدودی بازیکن رشد داده می‌شوند و ریشه‌های ما که فوتبال محلات و آموزشگاهی بوده‌اند، نادیده گرفته می‌شوند. جایگزین‌هایی که برای فوتبال محلات و آموزشگاهی انتخاب کرده‌ایم از جمله مدارس فوتبال به هیچ عنوان نتوانسته‌اند در هیچ جای کشور جایگزین مناسبی برای ورزش محلات و آموزشگاهی باشند. در سطح کلان کشور باید به احیای مجدد ورزش آموزشگاهی و ورزش محلات توجه شود.

اگر بازیکنی ارتباطات سیاسی نداشته باشد، ممکن است به رشد نهایی نرسد

وی ادامه داد: متاسفانه آن چه می‌توان در مورد ورزش ایران به آن اشاره کرد، سیاسی شدن ورزش و به ویژه فوتبال است. آن قدر بحث ورزش در کشور سیاسی شده است که اگر در شرایط حاضر کشور، بازیکنی با ترازها و معیارهای جهانی وارد فوتبال شود، ولی آن ارتباطات سیاسی و دیگر ارتباطات را نداشته باشد، ممکن است نتواند به حد نهایی رشد خود برسد و مصداق آن بسیاری از بازیکنان خوزستانی هستند که در رده‌های مختلف تیم ملی پایه مانند نوجوانان، جوانان و امید حضور دارند، اما شاهد هستیم تعداد بازیکنان خوزستانی در رده سنی بزرگسالان یکدفعه کم می‌شود و این نشان می‌دهد ملاک‌ها و معیارهایی در ورزش ما وجود دارد که متاسفانه باعث آسیب رساندن در سطح ملی و انتخاب شایسته بازیکنان شده است.

در کجای دنیا تیمی قهرمان لیگ می شود اما بازیکنی از آن به تیم ملی راه پیدا نمی کند؟

یوسفی بیان کرد: در پنج شش سال گذشته تقریبا برای دو بار تیم‌های خوزستانی، عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را به دست آوردند اما وقتی بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که از این دو تیم هیچ بازیکنی به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا نکرد. در کجای دنیا سراغ دارید که تیمی قهرمان لیگ شود اما بازیکنی از آن به تیم ملی راه پیدا نکند؟ متاسفانه در انتخاب بازیکنان تیم ملی در اغلب رشته‌ها از جمله فوتبال ایران شاهد این موضوع هستیم. همچنین نسبت به بضاعت اقتصادی‌مان، پول زیادی در فوتبال و در لیگ برتر کشور جاری است و سالیانه ۱۴۶ میلیون یورو پول در لیگ برتر ایران خرج می‌شود که این مبلغ شاید به هزاران میلیارد تومان برسد اما متاسفانه به علت این که ساختارهای مناسب وجود ندارد، این پول بیشتر از این که صرف سازندگی فوتبال شود، منجر به از بین رفتن زیرساخت‌های فوتبال از جمله فوتبال پایه می‌شود.

فوتبال ایران نتوانسته به موفقیت‌های واقعی برسد

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: به طور مثال، طبق آمار می‌گوییم که به نوعی فوتبال ایران موفق است اما فوتبال در کشور ما وقتی موفق است که بتوانیم به المپیک برویم و قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شویم. همچنین زمانی فوتبال ما موفق است که بتوانیم در شرایط خاص جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم ولی اکنون تنها ملاک موفقیت فوتبال ما در کشور این است که پنج یا شش بار به جام جهانی صعود کرده‌ایم اما باید توجه داشت که ما در شرایطی به جام جهانی می‌رویم که سهمیه آسیا پنج تیم است و آیا اگر مانند گذشته سهمیه آسیا یک یا دو تیم بود، باز هم می‌توانستیم به جام جهانی برویم؟ این نشان می‌دهد که متاسفانه علی‌رغم این که پول‌های زیادی در فوتبال هزینه می‌شود، نتوانستیم به آن موفقیت‌های واقعی دست پیدا کنیم.

در دو سه سال اخیر خیلی از پروژه های نیمه تمام خوزستان تکمیل شدند

وی افزود: اما تلاش شده است تا مجلس همراه با دولت در مسائل اساسی ورود و بتواند این مشکلات را کمتر کند. در حوزه گسترش زیرساخت‌ها نیز در مجلس با همکاری وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۵ مصوبه‌ای را در مجلس گذراندیم و قرار شد از محل مالیات بر ارزش افزوده حدود ۲۷ صدم درصد به حوزه‌های عمرانی ورزش در کشور اختصاص پیدا کند. این مبلغ در سال ۹۵ نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش اعتباری و ریالی داشت. از این مبلغ نیز حدودا سالی ۲۰۰ – ۳۰۰ میلیارد تومان به ورزش خوزستان اضافه شد و از این محل، خیلی ار پروژه‌های نیمه تمامی که شاید ده‌ها ‌سال در خوزستان نیمه تمام مانده بودند، در دو سه سال اخیر در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال تکمیل شدند.

تاریخ فوتبال خوزستان به بلندای تاریخ فوتبال ایران است

یوسفی بیان کرد: تاریخ فوتبال خوزستان به بلندای تاریخ فوتبال ایران است و اگر تاریخ فوتبال ایران نبود، چه بسا تاریخ آن چنانی از فوتبال کشور وجود نداشت زیرا ما به نسبت بقیه نقاط کشور تقریبا بیشترین تیم و بازیکن در رده‌های تیم‌های مختلف را داشتیم و این موضوع افتخاری برای خوزستان است. پیشکسوتانی که اکنون در این مراسم حضور دارند اگر در زمان حاضر می‌خواستند با تیمی قرارداد ببندند؛ شاید ارزش هر یک از آن‌ها میلیاردها تومان بود اما متاسفیم که در آن زمان آنچنان حمایتی از این عزیزان صورت نگرفت و اکنون نیز شرایط اقتصادی دولت به صورتی است که شاید نتوان در کوتاه‌مدت کاری انجام داد.

ذخایر فوتبال‌ خوزستان هیچ وقت تمام نخواهند شد

وی گفت: ما خوزستانی‌ها اگر یک روز ذخایر نفت و گازمان هم تمام شوند اما ذخایر فوتبال‌مان هیچ وقت تمام نخواهند شد. اگر ورزش این کشور بخواهد بالندگی داشته باشد، باید به ذخایر ورزش خوزستان در رشته‌های مختلف توجه کند. در سال ۱۳۵۳ در بازی‌های آسیایی تهران به جز رشته‌های کشتی آزاد، بیش از نیمی از اعضای تیم‌های ملی مختلف ایران از خوزستان بود که می‌توان به رشته‌های کشتی فرنگی، وزنه‌برداری، دو و میدانی، فوتبال، شنا و واترپلو اشاره کرد و این نشان می‌دهد اگر ما بخواهیم حوزه‌های مختلف از جمله ورزش کشور را توسعه دهیم، باید به نقاط حاصل خیز و استراتژیک مانند خوزستان توجه کنیم. زمانی که آقای دهکردی در فوتبال حضور داشت، در مقاطع مختلف تیم‌های ملی نزدیک به هفتاد هشتاد بازیکن خوزستانی در رده‌های سنی مختلف فعالیت داشتند.

***

مقتدایی استاندار پيشين خوزستان:

مسوولان، ورزش استان را منطقی پیش ببرند

اهواز- رضا گنجاپور: مقتدایی که تا پیش از دکتر شریعتی استاندار کنونی استاندار این استان بود و در جوانی بازیکن یکی از تیم های آبادان بوده است از یک سو به تعریف دهکردی پرداخت و از سوی دیگر  از بعضی مدیران استان انتقاد كرد.

او خطاب به مسوولان گفت: خواهش من این ست که ورزش استان را منطقی پیش ببرند و از افرادی مانند دهکردی در ورزش این استان بیشتر  استفاده كنند.

او در ادامه درباره آن دسته از مدیران کشور که می گویند: کارخانه ها و شرکت ها نباید در ورزش سرمایه گذاری كنند گفت: به نطر من این اوج بی اطلاعی آنان از ورزس و دنیای مربوط به آن است و ما به خوبی یادمان هست که قبل از انقلاب از این طریق برای ورزش هزینه می شد.

***

مهدی هویت دوست بوکسور و کاپیتان تیم ملی ایران:

دهکردی از سرمایه های بزرگ فوتبال خوزستان و کشور است

سرهنگ مهدی هویت دوست کاپیتان پیشین خوزستانی تیم ملی بوکس ایران- که به اتفاق مهندس مصطفایی مدیر عامل پیشکسوتان ورزش خوزستان ساکن تهران برای شرکت در این مراسم به اهواز آمده بود- در سخنانی کوتاه ابتدا از کانون پیشکسوتان ورزش خوزستان در تهران- که در حال حاضر نزدیک به ۵۰۰ عضو دارد و انجمن فرهنگی یادیاران ورزش خوزستان و مسجدسلیمان که به پیشکسوتان این استان عنایت خاصی دارند- قدرداني كرد و سپس  از دهکردی به عنوان سرمایه های بزرگ فوتبال خوزستان یاد کرد.

***

سيف الله دهکردی:

همیشه با قلبم کار کردم و انگیزه مالی وجود نداشت

 پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این که کارهایی که در فوتبال انجام دادم، همگی براساس وظیفه بود، گفت: هر جا کار کرده‌ام همیشه با قلبم بوده و اصلا انگیزه مالی وجود نداشته است.

سیف‌الله دهکردی در مراسم نکوداشت خود اظهارکرد: از تمام کسانی که امروز در این مراسم حضور پیدا کردند، قدردانی می‌کنم. من قلبا راضی به برگزاری این مراسم نبودم اما افرادی که در طول سال‌های گذشته با من کار کرده بودند و من مربی آن‌ها بودم، نسبت به برگزاری این مراسم اصرار داشتند و من نیز در نهایت پذیرفتم.

وی بیان کرد: امیدوارم این کار فرهنگی برای نسل‌های بعدی ما در حیطه مربیگری انجام شود و از این مربیان نیز قدردانی شود. به هر حال کار بزرگی بود که شاگردان من انجام دادند و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان همچنین، اظهار کرد: کارهایی که من در فوتبال انجام دادم، همگی براساس وظیفه بود. هر جا کار کرده‌ام، همیشه با قلبم بوده و اصلا انگیزه مالی وجود نداشته است.

منبع: ایسنا/ عكس ها از: وهاب كروشاوي

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید