امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون گفت: روند مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در شهرستان اهواز رو به افزایش است.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از فرمانداری اهواز، سید مجید صالحی روز یکشنبه در ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهرستان اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به روند افزایش فوتی‌ها و بستری در بیمارستان‌ها افزود: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و تسریع در واکسیناسیون ضرورت دارد.

 

 وی ادامه داد: روند فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید هم برای کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ارایه کارت واکسیناسیون باشد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: عملکرد مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی در وضعیت کرونایی ارزیابی می‌شود. ضمن اینکه نباید از خدمات‌دهی به شهروندان از سوی ادارات کوتاهی صورت گیرد.

 

صالحی تاکید کرد: شرکت‌های مستقر در شهرستان اهواز باید همکاری بیشتری با ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا داشته باشند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح مقابله با کرونا سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز گفت: اجرای این طرح در منطقه غرب اهواز کاستی‌هایی وجود دارد که با پیگیری برطرف می‌شوند.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در پایان از زحمات اعضای ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، کادر بهداشت و درمان و دست اندرکاران اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اهواز تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید