امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

استاندار خوزستان از ورود به موقع و موثر دیوان محاسبات به ماجرای باشگاه‌های ورزشی خوزستان و کمک به حل مشکل های آن ها تشکر کرد.

به گزارش حبیب خبر از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، صادق خلیلیان، ضمن حضور در دیوان محاسبات، با دکتر مهرداد بذرپاش، رییس کل دیوان محاسبات کشور دیدار کرد.

 در این دیدار- که حول نظام مسایل خوزستان برگزار شد- راه‌های برون‌رفت از مشکل ها و مساعدت‌های دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار خوزستان در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های دیوان محاسبات کشور، به تشریح برخی اقدامات انجام شده در مدت اخیر و نیز، بعضی مشکلات پرداخت.

صادق خلیلیان از کمبود آب بخش کشاورزی به عنوان مهم‌ترین معضل کشاورزان یاد کرد و با اعلام کاهش حجم ریزگردها در این استان، خواستار همراهی همه‌ دستگاه‌ها تا رسیدن به نقطه‌ی پایدار و مطلوب شد.

وی همچنین با اشاره به اقدام موثر دیوان محاسبات در ماجرای شرکت کشت و صنعت هفت تپه و بازگشت آن به بیت المال، گزارشی از وضعیت فعلی این شرکت و کارگران آن ارائه نمود.

موضوع دیگری که به عنوان یک مشکل اساسی از سوی استاندار خوزستان مطرح شد، وضعیت آب و فاضلاب این استاندار به ویژه اهواز و ماجرای آبگرفتگی‌ها بود وی در این باره گفت: در موضوع آب و فاضلاب اقدامات خوبی انجام شده است به طوری که در بارندگی‌های اخیر شاهد حداقل آبگرفتگی بودیم و شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و نیز تکمیل پروژه‌های فاضلاب و تصفیه‌خانه اهواز در وضعیت پیشرفت مطلوبی قرار دارد.

 خلیلیان در ادامه افزود: همچنین با شروع به کار دولت جدید و شروع فصل پاییز استان با کمبود آب در مخازن سدها مواجه شده بود، یکی از اقدامات تغییر الگوی کشت به سمت کشت محصولات راهبردی گندم بود که سبب شد با شروع بارندگی‌های پاییزه از تنش آبی شدید بدون ایجاد درگیری‌های اجتماعی، که در تیرماه آسیب جدی به استان زده بود، به خوبی عبور شود.

استاندار خوزستان همچنین از ورود به موقع و موثر دیوان محاسبات در ماجرای باشگاه‌های ورزشی استان و کمک به حل مشکل های آن ها تشکر کرد.

 

* به خوزستان و مردم عزیزش بدهکاریم

در ادامه این جلسه رییس کل دیوان محاسبات کشور ضمن تقدیر از اقدامات استاندار جدید در دوران کوتاه حضور در این منصب، گزارش‌های موفقیت‌آمیز ارایه شده را مایه‌ امیدواری برای خوزستانی‌ها ارزیابی کرد.

"مهرداد بذرپاش" با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم این استان در برهه‌های مختلف تاریخی و ادا دِین آنها به انقلاب، رفع مشکل های موجود را کم ترین اقدام در پاسخ به آنان دانست و تاکید کرد: همه‌ ما به خوزستان و مردم عزیزش بدهکاریم؛ سال‌های متمادی این مردم مجاهدت کردند و سختی کشیدند و شایسته‌ نیست سختی‌های زندگی، آنان را بیش از این آزار دهد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید