امروز:
شنبه - 22 ارديبهشت - 1403
ساعت :

انتصاب سرپرست فرمانداری شوشتر

 

 سرپرست فرمانداری شهرستان شوشتر منصوب شد.

 

صادق خلیلیان استاندار خوزستان که در دوازدهم آذرماه جاری حجت الله دهدشتی را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان منصوب کرده بود در سیزدهم آذرماه مسوولیت او را به سرپرستی فرمانداری شوشتر تغییر داد.

 

به گزارش حبیب خبر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، گفتنی است: در پی این انتصاب روز شنبه با حضور رضا نجاتی معاون سیاسی اجتماعی استانداری، دهدشتی به عنوان سرپرست فرمانداری شوشتر معارفه شد و از تلاش های حسین پنبه دانه پور فرماندار سابق این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

 

حبیب خبر:  خبر مسوولیت جدید جناب دهدشتی را درج کردیم اما امیدواریم چند روز دیگر او را به سمت دیگری در استان یا حتا کشور منصوب نکنند که نمی دانیم پاسخ خوانندگان مان را چه بدهیم!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (2)

  • باقری

    یکشنبه 14 آذر 1400 - یکشنبه, دسامبر 5 2021 3:04:50pm

    سلام جناب لطفا قبل از درج هر خبر اطلاعاتتان را کامل کنید.
    سرپرست فرماانداری شوشتر آقای حجت اله دهدشتی و سرپرست معرفی شده معاونت سیاسی اجتماعی استانداری حجت اله دهدشت هستند که با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه می شوید که اینان دو نفرند نه یکنفر. امان از روزی که رسانه ها که داعیه دار اطلاع رسانی هستند خود گرفتار... شوند. سواد رسانه ام آرزوست.

  • علی

    یکشنبه 14 آذر 1400 - یکشنبه, دسامبر 5 2021 5:03:01pm

    عزیزان لطفا خبر را اصلاح نمایید چون آن فردی که به سمت سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی منصوب شد آقای حجت اله دهدشت بود و آن آقای که سرپرست فرمانداری شوشتر شدند حجت اله دهدشتی میباشند و آقایان دهدشت و دهدشتی دو نفر متفاوت می باشند