امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 بانوان خوزستانی را از ورود به ورزشگاه ها محروم نکنید!

اهواز/حبیب خبر- سیدمهدی ابوس:

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت: بانوان خوزستانی که در دوران جنگ و سیل و مناسبت های ملی همیشه در صحنه بوده‌، هستند و خواهند بود، چرا باید از ورود به ورزشگاه ها محروم باشند؟!

به گزارش خبرنگار حبیب خبر، "ابراهیم نصیرنیا" ظهر پنج شنبه بیستم اردی بهشت ۱۴۰۳ در میان خبرنگاران و منتقدان اهوازی در هتل فجر پس از شنیدن سخنان و راهکارهایی برای باقی ماندن سه تیم خوزستانی در لیگ برتر گفت: کلام و دیدگاه شمارا شنیدم و یادداشت کردم. بدون تعارف می گویم: برایم درس بود. دلسوزان واقعی فوتبال اکنون باید پیش قدم شوند. در این روزهای باقی مانده از رقابت های لیگ برتر، تنها بحث تیم استقلال خوزستان نیست بلکه همه ویترین چشم نواز دیروز فوتبال خوزستان، امروز زیر سوال است! باید برای رفع این معضل چاره ای اندیشید.

*از سه تیم خوزستانی لیگ برتر حمایت شود

او گفت: قبول ندارم که گفته می‌شود نفت سقوط اش حتمی است! ۱۲ امتیاز و کلی امید و چرخ گردون و توپ گرد و مستطيل سبز فوتبال هنوز باقی است. حتا باید به فکر یک دقیقه پایانی بازی سی ام هم بود. انتظار داریم از سه تیم خوزستانی (استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان) حمایت کامل شود. باید امیدواری داد.

او افزود: در ۴ بازی باقی مانده، هرکسی هر دلخوری یا اختلافی دارد کنار بگذارد و با تزریق آرامش- که رکن اصلی ایجاد اعتماد و دور شدن از استرس است- با حضور در ورزشگاه ها، شور و شوق حمایت و تشویق و امید را در فضای سه تیم خوزستانی دوچندان کند.

*خبرنگاران ورزشی در رسانه های همگانی پای کار بیایند

بانوان خوزستانی را از ورود به ورزشگاه ها محروم نکنید!

خبرنگاران و منتقدان ورزش مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری به همراه صدا و سیما و رسانه های مجازی اگر پای کار بیایند به یقین تاثیر مثبت خواهد داشت.

نصیرنیا، تقويت کانون هواداران برای جذب بیشتر هوادار و ارتباط بهتر با رسانه‌ها را از برنامه‌های هدفگذاری شده باشگاه استقلال خوزستان دانست و گفت: صعود تیم جوانان استقلال خوزستان به لیگ برتر و خیز تیم نونهالان برای صعود، آینده روشنی را برای آکادمی فوتبال باشگاه‌ استقلال خوزستان ترسیم کرده است.

این تیم با کمی تقویت بیشتر در فصل بعدی لیگ برتر برای کسب سهمیه تلاش خواهد کرد؛ چون به ثبات و شایستگی کادر فنی اعتقاد داریم.

او افزود: به شهادت بیشینه کارشناسان موافق و مخالف و همه اهالی فوتبال، تیم استقلال خوزستان مقابل حریفان خوب بازی می کند ولی نتوانسته خوب نتیجه بگیرد. تصمیم های بعضی از داوران هم تاثیر منفی بر اعتماد به نفس تیم ما گذاشته است.

* استقلال خوزستان به مردم و فوتبال استان تعلق دارد

نصیرنیا در پاسخ پرسش یکی از خبرنگاران که پرسید: "جابه جایی مدیر ارشد حامی تیم استقلال خوزستان را چه گونه ارزیابی می‌کنید؟" گفت: ضمن تشکر از کوشش بی دریغ و تأثیر گذار دکتر علی محمدی باید عرض کنم استقلال خوزستان هرگز قایم به شخص نبوده و نخواهد بود و به مردم و فوتبال خوزستان تعلق دارد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان در ادامه گفت: پرسشی که ذهنم را درگیر کرده است، نبود بانوان در ورزشگاه های خوزستان است! چرا در دیگر استان های کشور، بانوان بدون هیچ گونه مانعی وارد ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات فوتبال می شوند ولی این حق مسلم بانوان خوزستانی علاقه مند به فوتبال در استان داده نمی شود؟!

 بانوان خوزستانی که در دوران جنگ و سیل و مناسبت های ملی همیشه در صحنه بوده‌، هستند و خواهند بود، چرا باید از ورود به ورزشگاه ها محروم باشند؟!

بانوان خوزستانی را از ورود به ورزشگاه ها محروم نکنید!

*برای میزبانی از بانوان در ورزشگاه غدیر و شهدای فولاد آمادگی داریم

حضور بانوان خوزستانی به یقین در روزهای پایانی لیگ برتر تأثیرگذار خواهد بود. باشگاه استقلال خوزستان و فولاد آمادگی کامل برای میزبانی از بانوان را در ورزشگاه غدیر و شهدای فولاد دارند.

نصیرنیا در پایان سخنان اش با دعوت از مردمان فوتبال خوزستان برای حمایت از سه تیم استقلال خوزستان،  فولاد خوزستان و نفت آبادان، خواستار همدلی و حمایت خبرنگاران در بازی های باقی مانده شد و گریزی هم به محرومیت و جریمه سنگین "عبدالله ویسی" سرمربی فولاد خوزستان زد و گفت: مگر عبدالله ویسی چه چیزی گفت که شامل برخورد شدید مالی شده است!؟ او خواستار توجه و نظارت بیشتر به بازی های آینده لیگ برتر شد. به یقین این تصمیم سازمان لیگ، زمینه ساز برخورد با دیگر تیم ها هم خواهد شد!

* از عبداله ویسی حمایت می کنیم

او گفت: ما از عبدالله ویسی حمایت می کنیم و خواستار توجه و نظارت بیشتری نسبت به بازی های آینده لیگ برتر هستیم.

دراین نشست شماری از خبرنگاران و منتقدان ورزشی، نگرانی های اهالی فوتبال خوزستان را وضعیت ته جدولی سه تیم خوزستانی در لیگ برتر عنوان کردند و خواستار تلاش مسوولان عالی رتبه‌ استانی و ورود بسیار جدی برای رفع بحران موجود و اصلاح وضعیت تصمیم گیری مدیریتی خارج از استان برای تیم های خوزستان شدند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید