امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

جدال شاگردان (نکونام) برای پول!

مدیران استقلال درصدد هستند تا پیش از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند؛ این در حالی است که بازیکنان فولاد خود را آماده کرده اند تا میزبان خود را در تهران بزرگ شکست دهند و به راستی هم می توانند از سد استقلال بگذرند و خود را به پیکان برسانند و در هفته بیست و نهم سوارش شوند و آن را گلباران کنند. 

به گزارش حبیب خبر از "ورزش سه"، اسپانسر جدید باشگاه استقلال هفته گذشته بخشی از قرارداد های اعضای تیم را به حساب آنها واریز کرد و امروز هم پاداش برد مقابل ذوب آهن به بازیکنان اهدا شد.

در این میان "گوستاو بلانکو" مهاجم آرژانتینی استقلال تنها بازیکنی است که هفته گذشته دریافتی از مدیران باشگاه نداشت و حالا آنها درصدد هستند تا مشکل مالی این بازیکن را برطرف کنند.

درباره بلانکو گفته می‌شود که میزان دریافتی این بازیکن آرژانتینی به نزدیکی ۵۰ درصد رسیده بود و حالا باید مدیران باشگاه بخش دیگری از مبلغ قرارداد او را به حسابش واریز کنند.

بلانکو که در بازی گذشته مقابل ذوب آهن با عملکرد خوب گل دوم تیمش را به ثمر رساند شرایط روحی و فنی خوبی دارد و حالا در صورتی که تا قبل از دیدار با فولاد بخش دیگری از مطالباتش را هم دریافت کند با شرایط بهتری در این دیدار به میدان خواهد رفت.

گفتنی است: فولاد خوزستان ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۴ اردی بهشت ۱۴۰۳ در پایتخت کشور با استقلال پیکار می کند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید