امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بیش از یک تن مواد پروتئینی فاسد در اهواز کشف و ضبط شد

 دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی اهواز از کشف و ضبط بیش از یک تن گوشت و مواد پروتئینی فاسد و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

 

 به گزارش حبیب خبر، دکتر مهران احمدی بلوطکی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در بازدید مشترک کارشناسان سلامت مرکز بهداشت غرب اهواز و اداره دامپزشکی از یکی از سردخانه های اهواز مقداری گوشت و اقلام پروتئینی مشکوک مشاهده شد.

 

 وی افزود: پس از بازرسی صورت گرفته، کارشناسان ناظر متوجه فساد ثانویه همچنین منقضی شدن تاریخ مصرف برخی از مواد پروتئینی شدند.

 

 رییس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به ماده ۱۴ آیین نامه مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی، مبنی بر توقیف کلیه مواد تاریخ مصرف گذشته و یا فاسد پس از کشف گفت: مواد پروتئینی مذکور بلافاصله پس از مشاهده توقیف و پس از هماهنگی با مرجع غذایی معدوم می شوند.

 

وی در پایان از مردم خواست تا هنگام خرید مواد پروتئینی از قبیل گوشت قرمز و سفید به تاریخ انقضا و شرایط نگهداری محصول توجه ویژه داشته باشند و موارد مشکوک را به تلفن ۱۹۰ گزارش دهند.

 

احمدی افزود: سلامت افراد از همه چیز مهمتر است لذا از مردم انتظار داریم علاوه بر خود مراقبتی، ما را در این زمینه همراهی کنند تا جلوی اینگونه موارد گرفته شود. 

 

چندی پیش و در اواسط آبان ماه بیش از دو تن مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در اهواز کشف و ضبط شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید