امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: رییس هیات فوتبال خوزستان اظهار کرد: حاج حسن اهوازی فقط متعلق به اعضای خانواده اش نبود؛ که محبوب همه اهالی فوتبال بود.

حاج عبدالکاظم طالقانی به همراه علی قاسمی دبیر هیات استان، حاج عباس منصوری عضو هیات رییسه هیات فوتبال، سیدمحمد موسوی مسوول دفتر ریاست هیات فوتبال خوزستان و سعید سعودی پیشکسوت ارزنده و صاحب نام عرصه رسانه ملی با حضور در خانه مرحوم حاج حسن اهوازی بزرگ مرد فوتبال و قلم ورزش خوزستان ضمن ملاقات با اعضای بیت شریف زنده یاداهوازی و ابراز تسلیت در سخنانی گفت: آمدیم که بگوییم ما هم چون شما، داغدار از دست دادن یک برادر بزرگ و یک همکار و معلم و پیشکسوت همراه و همگام بسیار ارزنده و محترمی هستیم.

او گفت: حاج حسن اهوازی فقط متعلق به اعضای خانواده اش نبود که محبوب همه اهالی فوتبال بود. رفتار و صراحت لهجه و مهربانی ایشان در فضای ورزش و فوتبال خوزستان زبانزد خاص و عام و همیشه مطالبه گر فوتبال کلان و حامی پیشکسوتان ورزش خوزستان بود.

رییس هیات فوتبال خوزستان افزود: فوتبال خوزستان و خبرنگاران ورزشی یک دلسوز  بزرگی را از دست دادند. ما آمدیم بگوییم حاج حسن اهوازی نام و عملکرد ورزشی و خدمات فراوان اش و نیز اخلاق خوب اش در تاریخ ورزش خوزستان ماندگار خواهد ماند و شما به عنوان یادگاران آن بزرگوار باید ادامه دهنده راه و مرام ارزشی ورزشی این مرد بزرگ  باشید. حاج حسن اهوازی هرگز از یاد نخواهد رفت و باعزت ترین مرد ورزشی خوزستان به شمار می آید.

پس از سخنان رییس هیات فوتبال خوزستان، فرزند ارشد مرحوم حاج حسن اهوازی در سخنانی ضمن تشکر از حضور مسوولان فوتبال استان، خطاب به حاج آقا طالقانی گفت: افتخار می کنم فرزند مردی هستم که اهالی و مسوولان ورزش و پیشکسوتان و هواداران فوتبال و اهالی قلم ورزش به نیکی از او یاد می کنند. تشکر می کنم از این قدوم و حضور پر مهر شما همکاران پدرم در هیات فوتبال خوزستان که تسلی دهنده ما شدید. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید