امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

همه کارکنان ادارات خوزستان باید واکسینه شوند

 

 فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: فروکش کردن موج بیماری در استان نباید موجب عادی‌انگاری شود و خیال کنیم که رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضرورتی ندارد.

 

ولی‌الله حیاتی در حاشیه نشست قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۲۰ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون دو عامل مهم برای مقابله با کرونا هستند و باید این دو مورد با هم انجام شوند تا از این شرایط عبور کنیم.  

 

به گزارش حبیب خبر از ایسنا، وی افزود: اکیپ‌های مختلفی در سراسر خوزستان در حال واکسیناسیون مردم هستند، بنابراین از مردم تقاضا می‌شود برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

 

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به فراهم بودن تمام تمهیدات برای واکسیناسیون، گفت: فروکش کردن موج بیماری در خوزستان نباید موجب عادی‌انگاری شود و خیال کنیم که رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضرورتی ندارد.

 

وی بیان کرد: مقرر شده است که آموزش غیر حضوری برخی مدارس یک روز و برخی دو روز تعطیل شود تا واکسیناسیون دانش‌آموزان را در مدت زمان تعیین‌شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا انجام دهیم.

 

حیاتی با اشاره به لغو دورکاری ادارات، عنوان کرد: در این شرایط، همه کارکنان ادارات باید واکسینه شوند.

 

وی تصریح کرد: اگر چه اکنون شرایط خوزستان نرمال است اما این موضوع به منزله غافل شدن از کرونا نیست.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید