امروز:
پنجشنبه - 6 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیگیری استاندار خوزستان برای تعیین تکلیف شرکت هفت تپه

 

 استاندار خوزستان گفت: نامه نگاری و رایزنی‌های فراوانی برای تسریع در تعیین تکلیف شرکت کشت و صنعت هفت تپه- که در حال نابود شدن است- از طریق مسوولان کشوری انجام شده است.

به گزارش حبیب خبر از ایرنا، صادق خلیلیان روز پنجشنبه در تماس تلفنی محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی افزود: اخیرا نامه‌ای به رییس جمهوری ارسال کرده‌ام و رونوشت آن را نیز به وزیران صمت، اقتصاد و کشاورزی فرستاده‌ و خواستار رسیدگی به وضعیت شرکت هفت تپه شده‌ام. 

وی ادامه داد: نیشکر خوزستان هفت شرکت کشت و صنعت دارد که تقاضا شده هفت تپه نیز هشتمین شرکت شود علاوه بر این انتظار می‌رود هر برنامه عملیاتی دیگری برای تعیین تکلیف شرکت هفت تپه وجود دارد، اجرایی و شرکت تعیین تکلیف شود.

استاندار خوزستان در این تماس تلفنی گفت: بلاتکلیفی شرکت تبعات منفی اجتماعی و امنیتی دارد از این رو در نامه‌ به وزیر کشور عنوان کرده‌ام که شرکت در حال نابود شدن است و باید هرچه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود.

خلیلیان افزود: وزیر کشور برای رفع مشکلات و تحقق خواسته‌ها پیرامون شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه قول پیگیری سریع را داده است.

 

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی در این گفت و گوی تلفنی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف شرکت هفت تپه از استاندار خوزستان خواست پیگیری لازم را برای رفع این مشکل انجام دهد.

 

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با حدود پنج هزار نیرو در ۱۵ کیلومتری شوش واقع شده است .

با وجود واگذاری شرکت به دولت، مطالبات صنفی کارگری محقق نشده و کارگران نسبت به این موضوع معترض هستند و خواستار تعیین تکلیف فوری شرکت شده اند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید