امروز:
چهارشنبه - 5 ارديبهشت - 1403
ساعت :

بیمه شدگان تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیش از۱۲۴ هزار نفر در تعطیلات نوروزی به مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان مراجعه کردند که نزدیک به دو هزار بیمار ازاین تعداد بستری شدند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، دکتر "صادق جلیلی" با اشاره به تعداد مراجعین به مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت : در این مدت تعداد ۱۲۴هزار و۶۸۳ بیمار به صورت سرپایی ویزیت و از این تعداد یک هزار و ۶۹۶ بیمار در بخشهای مختلف بستری شدند که ۳۲۰ نفر آن ها بیمار کرونایی بودند .

وی با اشاره به خدمات مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز افزود : در راستای خدمات هر چه بهتر به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، مراکز درمانی تامین اجتماعی در سطح استان شامل ۶ بیمارستان و هشت پلی کلینیک در شهرستان های اهواز ، آبادان ، خرمشهر ، بندرماهشهر ، بندرامام خمینی (ره) ، بهبهان ، مسجد سلیمان ، شوشتر و دزفول به بیمه شدگان و مردم ارائه خدمت کردند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: ۲۳۰ مورد جراحی نیز به صورت اورژانسی و الکتیو در این بیمارستان ها انجام گرفت .

جلیلی بیان کرد: با توجه به آغاز موج چهارم بیماری کرونا و شرایط قرمز استان  بیمارستان های امیرالمومنین (ع) اهواز و  ۱۷ شهریور آبادان به صورت کامل ، و همچنین بخش هایی از بیمارستانهای امام موسی کاظم(ع)  ماهشهر و مصطفی خمینی بهبهان در اختیار بیماران کرونایی می باشند.

در حال حاضر ۱۷ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید