نظرات
- اولین نظر را شما بدهید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ثبت و پیگیری تمامی خدمات برق برای هماستانی ها به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شرکت توزیع برق استان امکانپذیر است.
به گزارش حبیب خبر، "علی خدری" یکشنبه با تاکید بر برنامه ریزیهای گسترده انجام شده به منظور ارائه تمامی خدمات به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برای شهروندان خوزستانی به ایرنا گفت: در حال حاضر، تمامی خوزستانی ها می توانند بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار و فقط از طریق ارتباط اینترنتی، به خرید انشعاب جدید برق یا دریافت هر نوع خدمات اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این قابلیتها ضمن تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان، با کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، گامی موثر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و به همین دلیل از مشترکین برق درخواست می شود برای دریافت هر نوع خدمات با مراجعه به کافه بازار و نصب «اپلیکیشن برق من» درخواست های خود را به راحتی ثبت و پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به شرکت های توزیع نیروی برق خودداری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان زیرساخت های فراهم شده برای ارائه خدمات الکترونیکی در این شرکت را منطبق با نیازهای مخاطبان و فناوری های روز دانست و افزود: به دنبال ثبت درخواست متقاضیان، روند پیشرفت تمامی مراحل برای آنها پیامک شده و قابل ردیابی خواهد بود و همچنین متقاضیان می توانند پرسش ها یا مشکلات احتمالی خود را از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن کارشناسان مربوط پیگیری کنند و در هر مرحله و در فرایند اینترنتی نتیجه به اطلاع آنان خواهد رسید.
خدری افزود: "اپلیکیشن برق من" به منظور تکریم مشترکان و رفع هرگونه نیاز به مراجعه حضوری به شرکت توزیع نیروی برق، طراحی و اجراشده و مشترکان برق برای دریافت خدمات از این شرکت دغدغه مراجعه حضوری نداشته باشند.
وی افزود : شهروندان برای دریافت ارتباط با شرکت توزیع برق استان میتوانند با شماره های ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱ تماس برقرار کنند .
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۷۵ مشترک دارد که ۳۳ درصد از این رقم مشترکان روستایی هستند.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ۲۵ شهرستان خوزستان خدمات رسانی انجام میدهد.
ارسال نظر به عنوان مهمان