امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 
پیام تسلیت مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پی در گذشت تصویربردار صدا و سیمای مرکز استان
 

 

رضا سیاح زاده، تصویر بردار خوش ذوق و پر تلاش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان درگذشت.

به گزارش حبیب خبر، کارکنان صدا و سیمای مرکز خوزستان و خبرگزاری صدا و سیما، همکار سخت کوش و صبور خود را ازدست دادند.

ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، رضا سیاح زاده، یکی از تصویر برداران خبرگزاری صدا و سیما، پس از انجام ماموریت خبری که قصد حضور در محل کار خود را داشت، در یک سانحه دلخراش رانندگی، به لقاءالله پیوست.

رضا سیاح زاده که در پنجمین روز از خرداد ماه سال ۱۳۶۰ در سوسنگرد دیده به جهان گشود، از سال ۱۳۹۳، با ورود به باشگاه خبرنگاران جوان، همکاری خود را با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان آغاز کرد و از آن پس به عنوان یکی از نیرو‌های متعهد و حرفه‌ای در کنار دیگر تصویر برداران این مرکز مشغول به خدمت شد.

رویداد‌های مختلف سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی ، ورزشی ، هنری و ... به مراتب در لنز دوربین سیاح زاده به ثبت رسیده است .

در زمان اوج گیری ویروس کرونا در خوزستان، رضا سیاح زاده یکی از نیرو‌های فعال برای حضور در بیمارستان‌های استان و به تصویر کشیدن تلاش‌های کادر درمان و خدمت گزاران این عرصه بود.

وی در سال ۱۳۹۸ ، جزو تیم اعزامی به مناطق سیل زده استان ، برای پوشش خبری حضور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مناطق بود که بار‌ها و بار‌ها ، ثبت این حضور را به عنوان یکی از تجربه‌های شیرین کاری اش، یاد می‌کرد.

 غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان، ناصر بهرام مدیرکل صداو سیمای آبادان و فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای ضایعه درگذشت این تصویر بردار پرتلاش را به جامعه رسانه‌ای خوزستان و کارکنان خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان تسلیت گفتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید