امروز:
پنجشنبه - 13 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبيب نيوز: دولت تدبير و اميد در تجهیز مدارس عشایری خوزستان برای اولین بار شاهكار كرد و دو میلیارد تومان اعتبار به 196 مدرسه عشایری مناطق محروم استان اختصاص داد. حالا چه طور شده كه دولت روحاني بعد از 6 سال يادش افتاده كه مدارس عشايري مناطق محروم به تجهيز مدارس نياز دارند ما نمي دانيم و فقط خودشان مي دانند و خدايي كه تنها خداي دولتمردان نيست كه خداي محرومان هم هست.
 مدیر آموزش و پرورش عشایری خوزستان اظهار کرد: برای اولین بار دو میلیارد تومان اعتبار به مدارس عشایری مناطق محروم اختصاص داده شد. این اعتبار برای خرید چادر، تجهیزات سخت افزاری، امکانات و نیازمندی هایی که در افزایش کیفیت تدریس و آموزش نقش دارد، اختصاص داده شده است.
 
حمید قنبری بیان کرد: این اعتبار به مدارس عشایری ایذه، صیدون، باغملک، لالی، اندیکا، مسجدسلیمان، الوار گرمسیری، دزفول و سردشت با توجه به محرومیت بیشتر نسبت به دیگر مناطق تعلق گرفته است.
 
 او با بیان اینکه در استان خوزستان 680 مدرسه عشایری وجود دارد، افزود: با توجه به کمبود مدرسه در برخی مناطق انتظار می رود که تعداد مدارس عشایری استان به ۷۰۰ مدرسه برسد، از این تعداد مدرسه عشایری تنها به 196 مدرسه  اعتبار اختصاص داده شد.
 
قنبری در ادامه گفت: این 196 مدرسه ضریب محرومیت بالاتری نسبت به دیگر مدارس عشایری دارند اما در تلاش هستیم که برای دیگر مدارس نیز اعتبار در نظر گرفته شود. این اعتبار برای اولین بار به مدارس محروم اختصاص داده شده است.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید