امروز:
جمعه - 24 اسفند - 1403
ساعت :

پیام تبریک مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان به مناسبت ۲۷ اردی بهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان تصریح کرد: خروجی روابط عمومی موفق، موفقیت سازمان و دستگاه مربوط را به دنبال دارد.
به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "ارسلان غمگین" به مناسبت ۲۷ اردی بهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

 در پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی خوزستان آمده است:
"ایجاد «ارتباط رضایت مندانه» میان دستگاه ها و مخاطبان و انجام به موقع و صحیح اطلاع رسانی به ویژه فعالیت های علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه های بارز روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و هم اینک- که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است- بیش از پیش احساس می شود. چرا که موفقیت و دوام هردستگاهی در انجام امور، به عملکرد روابط عمومی‌ اش وابسته است. روابط عمومی که در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک دستگاه خود نیز می تواند نقش موثری داشته باشد.
در جامعه امروز یک روابط عمومی کارآمد علاوه بر نیاز سنجی، مدیریت افکار و انتقال کارکردها، می بایست با علوم روانشناختی و جامعه شناسی آشنایی داشته باشد تا با بررسی محیطی بداند کجا و چگونه از ابزارهای خود برای اثرگذاری محیطی، منطقه ای، ملی و حتی فراملی بهره گیری کند.
امروزه، روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار عمومی است و به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط میان مدیران و کارکنان، مسوولیت مهمی در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارد.

هیچ کار و برنامه ای بدون توجه به امر روابط عمومی نمی تواند موفق شود. روز به روز اهمیت روابط عمومی و اطلاع رسانی در دنیا نمایان تر می شود. به ویژه از چند ماه گذشته تاکنون که ویروس کرونا در جهان شیوع پیدا کرده است؛ نقش و اهمیت دست اندرکاران روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.
محور اساسی کار روابط عمومی، علاوه بر اطلاع رسانی به موقع از دستاوردها و اقدامات و اثربخشی سازمان متبوع خود، برندسازی مدیریت، کارکنان و نیزدستگاه خود است. چرا که یکی از مهم ترین وظایف یک روابط عمومی کارآمد برندسازی مدیریتی و سیستمی است.
به همین منظور توجه ویژه به روابط عمومی برای پیشبرد امور، بسیار با اهمیت است. چرا که روابط عمومی می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده برای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان فعالیت کند.
بنابراین، لازم است به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر و با تفکر حمایتی محض نگاه کنیم تا بتواند موفق تر عمل کند. خروجی روابط عمومی موفق، موفقیت سازمان و دستگاه مربوط را به دنبال دارد.
به هر روی، روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی در ایران ایجاد کند.
بدین وسیله ۲۷ اردی بهشت‌، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران عرصه ارتباطات، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی خوزستان و کشور به ویژه همکاران صادق و تلاشگر روابط عمومی در کل تعاون، کار و رفاه ‌اجتماعی استان -که منشأ آثار و برکات فراوانی در حوزه اطلاع‌رسانی بوده و هستند- تبریک می گویم و از خداوند متعال توفیق روزافزون آنان را خواستارم. "

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید