امروز:
دوشنبه - 31 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مسوول کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان اعلام کرد: بنا داریم برنامه های مان را با آموزش مجازی پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، "ایمان سعیدی" در حاشیه نشست مشترک‌ با "غلامرضا جلیلی نیا" رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز گفت: در انجام  فعالیت های اثر بخش در حوزه آموزش مجازی صنایع دستی و گردشگری جلسه مشترک‌ اعضای کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان و رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز با هدف تلاش در  برگزاری آنلاین آموزش مجازی در حوزه های صنایع دستی و رشد اقتصادی خبرنگاران خوزستان تشکیل شد.

او افزود: در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا، تعطیلی مراکز آموزشی، خطرناک بودن رفت و آمد برای مردم، بهره گیری از ظرفیت های آموزش مجازی به یک فرصت تبدیل شده است و چه بسا بتوانیم از این فرصت برای رشد بستر آموزشی و استقلال خبرنگاران عزیز استفاده بهینه کنیم.

سعیدی تاکید کرد: خبرنگاران می توانند به عنوان سفیران فرهنگی خوزستان در کشور و دیگرکشورها این بستر را فراهم کنند. امیدواریم با بهره گیری از ظرفیت های خانه مطبوعات خوزستان و انگیزه و انرژی موجود در کمیته آموزش خانه مطبوعات گام های بلندی در توسعه فرهنگی و گردشگری برداشته شود.

مسوول کمیته آموزش خانه مطبوعات خوزستان با قدردانی از انعقاد تفاهم نامه اولیه این اقدام را وسیله ای در رشد و بالندگی هر چه بیشتر خبرنگاران فهیم این استان برشمرد و تاکید کرد: این تفاهم نامه موجب می شود تا سازمان های علاقه مند در زمینه های گوناگون بتوانند از ظرفیت های متقابل بهره بهره مند شوند.

او افزود: در سال جاری خانه مطبوعات خوزستان بنا  دارد با آموزش مجازی برنامه های خود را پیش ببرد و در این باره فعالیت های شایسته ا ی انجام شده که در سال جاری با همکاری هیات مدیره قابل اجراست.

سعیدی در پایان از همکاری همه جانبه هیات مدیره تلاشگر خانه مطبوعات خوزستان با کمیته آموزش تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید