امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

پیام تبریک مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در آستانه فرا رسیدن هفته کارگر

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به مناسبت فرارسیدن هفته کارگر(۵ تا ۱۱ اردی بهشت) پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش وب سایت حبیب خبر، در پیام "ارسلان غمگین" آمده است:

کارگران عزیز و شریف کشورمان در اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی ایران- چه در روزهای مبارزه انقلابی ملت ایران و چه در طول سال های غرورآفرین دفاع مقدس و چه بعد از آن- از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و همان گونه که امام راحل (ره) حیات یک ملت را مرهون کار و کارگر می دانستند؛ همواره در صف نخست فداکاری و ایثار قرار دارند و عاشقانه ندای امام امت خویش را لبیک گفته و می گویند.

هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از بزرگ مردان و شیر زنانی که با اراده ای پولادین در اعتلای نام ایران عزیز بر بلندای قله های افتخار و عزت، گام برداشته و عاشقانه تلاش می کنند تا شعار "ما می توانیم" را بار دیگر به گوش بدخواهان و دشمنان قسم خورده این مرز پر گهر برسانند. فرصتی برای ارج نهادن به مقام شامخ کسانی که رسول گرامی اسلام ( ص ) بر دستان شان بوسه مهر می زد. 

خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، خدمت به بهترین و شریف ترین فرزندان این مرز و بوم را افتخار خود می داند  و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

بی شک، ایران اسلامی در سایه عزم و تلاش کارگران شریف و در سالی که بنا به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب به سال "جهش تولید" نامگذاری شده است، راهی می پیماید که فردایی شکوهمند را نوید می دهد.

این جانب  در آستانه  آغاز بهار دل ها، ماه رحمت و مغفرت، ماه مبارک رمضان، با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر و با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت کش استان، فرا رسیدن هفته کار و کارگر را به کارگران شریف و خانواده گرامی آنان تبریک می گویم و سلامتی، سعادت و پیروزی هر چه بیش تر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، خواستارم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید