امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز از انجام گندزدایی کلیه معابر و خیابان‌های حوزه شهری و روستاهای تحت پوشش برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی حبیب خبر، دکتر مهرداد شریفی با بیان خبر گندزدایی کلیه مناطق تحت پوشش در این باره گفت: برای مقابله با کرونا ویروس پیرو نشستی که در قرارگاه پدافند زیستی جهادی شفا بسیج با مسوولان این قرارگاه انجام شد رزمایش بزرگ گندزدایی معابر شهری در دستورکار قرار گرفت که با همکاری و نظارت کارشناسان سلامت محیط و حرفه ای و کانون بسیج جامعه پزشکی مرکزبهداشت غرب اهواز این رزمایش بزرگ با حضور 750 نفر از نیروهای بسیج در قالب 250 تیم وگروه جهادی( بسیج مساجد و بسیج طلاب و گروه های جهادی) در 23 نقطه در مناطق شهری غرب اهواز و مناطق حاشیه و روستاه ها هم با همکاری بخشداران و دهیاران و شوراها انجام شد.

رییس مرکز بهداشت غرب اهواز همچنین با تاکید بر مشارکت مردم در طرح ملی مبارزه با کرونا بیان کرد: ترجیح نخست این است که مردم در خانه بمانند تا زنجیره انتقال  ویروس کرونا قطع شود اما با این حال تمام معابر شهری و روستاها گندزدایی شده است و این کار تا پایان وجود خطر کرونا به صورت دوره ای ادامه می یابد.

وی گفت: شست و شو و گندزدایی کردن مناطق اصلی و پرتردد در اولویت قرار دارد. با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت غرب اهواز و همت شهرداری مرکزی و مناطق  و اداره آتش نشانی شهرداری به صورت کلی ضدعفونی کردن و گندزدایی تمامی سطح منطقه پوشش داده شده است که علاوه بر این موضوع و با هدف افزایش ایمنی و سلامت شهروندان تأسیسات شهری، ایستگاه‌های اتوبوس و مبلمان شهری به صورت شبانه روزی پاک‌سازی و گندزدایی می‌شود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید