امروز:
پنجشنبه - 9 فروردين - 1403
ساعت :

تصادف در دزفول  یک‌ کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت

 

رییس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: برخورد دو خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در دزفول منجر به کشته شدن یک‌ نفر و مصدوم شدن ۹ نفر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، روح الله بهشتی فرد سه شنبه افزود: ساعت ۲۵ دقیقه  بامداد امروز  در تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پراید اطلاع رسانی شد.

 

وی افزود: ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ امداد و نجات و اطفای حریق ایستگاه عملیاتی شماره یک و ۲ را به محل حادثه واقع در انتهای بلوار ملاصدرا اعزام و اقدامات ایمن سازی خودروها و محل حادثه در دستور کار آتش نشانان قرار گرفت.

 

بهشتی فرد گفت : در این حادثه که علت آن از سوی پلیس راهور در دست بررسی است ۲خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ بشدت با هم برخورد کردند که منجر به کشته شدن یک دختر نوجوان ۱۷ ساله و مصدومیت شدید ۹ نفر دیگر از جمله سه کودک خردسال شد.

 

رئیس سازمان آتش نشانی دزفول گفت:  یک مرد ۶۰ ساله،  سه خانم ۲۷،۲۵و ۳۵ ساله یک دختر نوجوان ۱۷ ساله و سه کودک یک، سه و پنج ساله سرنشینان سواری پراید و ۲ جوان ۲۱ ساله سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ همگی مصدوم شدند.

 

بهشتی فرد افزود: نیروهای آتش نشانی پس استقرار در محل حادثه و انتقال مصدومین توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اقدامات ایمن سازی خودرو ها،محل حادثه و باز گشایی مسیر را جهت جلوگیری از هر گونه حادثه بعدی انجام دادند.

 
وی ادامه داد:  ۹ مصدوم دیگر این حادثه  دربخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید