امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر و کشف ۵۳۷ کیلوگرم حشیش و تریاک در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داد.

 

به گزارش حبیب خبر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت سه باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

 

 وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات مقتدرانه هشت نفر از اعضای سه باند قاچاق مواد مخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی‌های خود از دو دستگاه خودروی کامیون و پژو و همچنین محل دپوی متهمان مقدار ۵۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری کشف کردند.

 

وی ادامه داد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در هفته گذشته دو مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی (کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط ۱۵ خرده‌فروش دستگیر، ۲۸ معتاد متجاهر جمع‌آوری و مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شدند.

 

سردار صالحی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی خوزستان با تلاش شبانه‌روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید