امروز:
شنبه - 1 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

 فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ۱۶ نفر از عاملان تیراندازی در مراسم ترحیم در منطقه زهیریه خرمشهر شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش حبیب خبر به نقل از سایت پلیس، سرهنگ "فرشاد کاظمی" روز دوشنبه اظهار داشت:پس از اعلام مرکز فوریت‌‎های پلیس ۱۱۰ درباره تیراندازی افرادی در مراسم فاتحه خوانی در منطقه زهیریه خرمشهر، شناسایی و بازداشت عاملان تیراندازی در دستور کار پلیس امنیت عمومی و ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای ۱۶ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه آنها را بازداشت کردند.

سرهنگ کاظمی با تاکید بر این ‌که تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح های گرم جرم محسوب می‌شود گفت: پلیس علاوه بر نگاه پیشگیرانه، تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ سازی، آموزش و همکاری سایر نهادها و دستگاه‌های مسئول داشته و بر این باور است که می توان سایر رسوم پسندیده را جایگزین رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی کرد.

برگزاری مراسم سوگواری و ترحیم یکی از هالی خرمشهر در منطقه زهیریه در روز یکشنبه با توجه به وضعیت شیوع کرونا و ممنوعیت هر گونه تجمع بازتاب زیادی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشت.

فرماندار خرمشهر در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:در پی برگزاری این مراسم موضوع به دادستانی خرمشهر برای برخورد قانونی گزارش شد.

محمد حیدری افزود: اکثر افراد حاضر در این مجلس ترحیم از مناطق دیگر به خرمشهر سفر کرده بودند.

شهرستان خرمشهر اخیرا از وضعیت قرمز خارج و در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید