سوختن پسر نوجوان خانواده اش را فقر کرد / پلیس اهوازی فرشته شد + عکس ها
 

 مرد اهوازی که به خاطر سوختگی فرزندش دچار فقر شده بود به خانه پدرزنش پناه برد که با پلیس روبه رو شد.

مرد اهوازی به خاطر  فقر به خانه پدرزنش رفت اما پلیس را بالای سر خود دید.

به گزارش حبیب خبر به نقل از رکنا، 9 اسفند ماه امسال مردی در تماس با پلیس 110 از مزاحمت های دامادش در خانه شان خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری 18 کوی ملت اهواز برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

2

زندگی در خانه پدرزن به خاطر فقر

ماموران زمانی که در محل حاضر شدندِ مردی با مراجعه به ماموران گفت: دختر و دامادشان به خانه آنها مراجعه کرده و دیگر از آنجا خارج نمی شوند.

3

سروان سید یاسین دردارپور وقتی وارد خانه قدیمی شد با مرد جوانی که زیر پتو در حال استراحت بود روبه رو شد. مرد جوان وقتی پلیس را بالای سر خود دید ادعا کرد: به خاطر فقر و نداشتن خانه و هر نوع وسیله خانه به خانه پدرزنم که آن ها نیز وضعیت مالی خوبی ندارند آمده و همراه همسر و دو فرزندم به این خانه پناه آوردیم.

داماد خانواده گفت: چند سال قبل یکی از فرزندانم دچار سوختگی شدید شد و همه زندگی ام را فروختم و هزینه درمان فرزندم کردم، به همین دلیل دچار فقر شدم و همه زندگی ام را از دست دادم.

وی افزود: پزشکان به خاطر سوختگی شدید فرزندم عنوان کردند: گرمای خوزستان باعث سوزش بدن پسرم می شود و خواستند تا به منطقه خوش آب و هوایی برویم اما شرایط اش را ندارم.

کمک پلیس به خانواده فقیر

سروان سید یاسین درداپور از کلانتری 18 کوی ملت اهواز وقتی صحبت های داماد مرد شاکی را شنید اقدام به جمع آوری پول از اطرافیان خود برای کمک به این مرد کرده است و قصد دارد با جمع آوری پول خانه ای برای این خانواده تهیه و هزینه های درمان پسر خانواده را نیز تامین کنند.

علی رنجکش