امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش، از دستگیری عاملان تیراندازی شبانهِ درب منزل و یک مراسم عقد و عروسی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حبیب خبر به نقل از خبرنگار ایلنا، مصطفی نظری در تشریح این خبر اظهار کرد: شب گذشته چند نفر با هویت ناشناس در یک مراسم عقد و عروسی و همچنین در سطح شهر، اقدام به تیراندازی کردند که از همان ساعات اولیه تحقیق و بررسی‌های لازم به‌منظور شناسایی و دستگیری عوامل، در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان، قرار گرفت.

او گفت: با اقدامات به‌موقع و هوشیارانه پلیس و دستگاه قضا، افرادی که شبانه اقدام به تیراندازی در شهر شوش کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش افزود: پس از تحقیق و بررسی‌های صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان، تعداد ۶ نفر به اتهام تیراندازی به درب منزل و یک نفر در مراسم عقد و عروسی، پس از بازجویی روانه زندان شدند.

وی در پیامی به مخلان نظم عمومی صریح و قاطع عنوان کرد: این افراد بدانند که برخورد دستگاه قضایی شهرستان، قاطع، اثرگذار و بازدارنده خواهد بود.

وی در پایان ضمن برشمردن اولویت دستگاه قضا خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت در شهرستان، از اولویت‌های این دستگاه محسوب می‌شود و با متخلفان با جدیت برخورد قانونی خواهد شد چراکه اجازه نخواهیم داد، آرامش شهروندان دچار مشکل شود.

کسانی که با استفاده از سلاح گرم و اخلال در نظم، موجب سلب آسایش و آرامش عمومی و امنیت جامعه می‌شوند، باید منتظر برخورد قاطع، قانونی و اثرگذار دستگاه قضایی باشند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید