امروز:
جمعه - 28 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ورود مدل‌هاي اسرائيلي به امارات

یک شرکت تولید لباس‌های زیر و خواب نخستین سفیر تجاری اسرائیل لقب گرفت که پس از عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی و امارات با مدل‌های خود وارد این کشور حوزه خلیج فارس شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از میدل‌ایست‌آی، چند روز پس از فرمان رئیس امارات برای پایان دادن به تحریم تجاری اسرائیل، یکی از برندهای مشهور لباس‌های خانگی در سرزمین‌های اشغالی با مدل و مانکن خود راهی دبی شد تا بخشی از پروژه عکاسی تبلیغاتی را روی شن‌های داغ این امیرنشین امارات به سرانجام برساند.

مدل اسرائیلی همراه با یک مدل روسی مقیم امارات با گرفتن پرچم‌های رژیم صهیونیستی و امارات در دستان خود و پوشیدن لباس‌های این شرکت جلوی دوربین عکاسان قرار گرفتند تا نخستین حضور رسمی اسرائیل در بازار تجاری دبی کلید بخورد. این در حالی است که دارندگان گذرنامه اسرائیلی هنوز نمی‌توانند رسما وارد خاک امارات شوند اما مدل برند فیکس با گذرنامه اروپایی به کشور حاشیه خلیج فارس سفر کرد.

شرکت تبلیغاتی که پروژه شرکت فیکس را اجرا می‌کند، با توجه به معیارهای پذیرفته‌شده جامعه مسلمان‌نشین امارات از مدل‌های اسرائیلی و روسی عکاسی کرد. هر چند ممکن است در آینده شیوه بازاریابی آنها عوض شود. مقام‌های اسرائیلی امیدوارند میزان تجارت با امارات در سه تا پنج سال آینده به چهار میلیارد دلار برسد.

پروازهای تجاری از تل‌آویو به مقصد امارات در آینده نزدیک برقرار می‌شود و مقام‌های ارشد دو بانک بسیار بزرگ اسرائیلی تا پیش از پایان تابستان به ابوظبی و دبی سفر می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از اعراب به ویژه ساکنان فلسطین به آینده عادی‌سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و امارات خوشبین نیستند.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید