امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز/ حبیب خبر- سیدمهدی ابوس: یک عضو  هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان گفت: به دنبال تکمیل نفرات تیم برای حضور در آسیا هستیم.

شب گذشته نام "آجرلو"  به عنوان‌ گزینه جدید مدیر عاملی باشگاه فولاد خوزستان مطرح و بازار شایعات در این زمينه داغ شد.

امروز برای صحت و سقم شایعه منتشر شده، با یکی ‌از اعضای اصلی وتاثیر گذار هیات مدیره باشگاه‌ فولاد تماس گرفتیم.

 این عضو هیات مدیره فولاد گفت: قبل از انتصاب سرپرست‌ فعلی باشگاه نام آقایان عباسی و نصیر زاده به عنوان گزینه‌های مدیر عاملی باشگاه مطرح شد اما نامی از آجرلو در میان گزینه‌های مطرح نشده بود.

او افزود: بعید است مدیر عامل آینده باشگاه فولاد خوزستان غیر خوزستانی باشد.

 فولاد در حال حاضر با درنظر گرفتن دو فاکتور، تفکر و بعد تصمیم به دنبال تکمیل نفرات تیم برمبنای خواسته سرمربی است و دو بازیکن تاثیرگذار را برای حضوری موفق در بازی های آسیا مد نظر دارد.

این عضو هیات مدیره باشگاه‌ فولاد در ادامه گفت: برای انتخاب یک مدیر عامل شايسته و کار بلد- که توان هدایت این باشگاه بزرگ داشته باشد- وقت بسیار است و اعضای هیات مدیره باشگاه‌ فولاد قصد دارند ابتدا نظرهای پیشکسوتان و کارشناسان خبره مدیریت ورزش و فوتبال را جویا شوند سپس باتفکر و تصمیم عقلانی نسبت‌ به انتخاب و انتصاب شايسته ترین فرد برای احرازکرسی مدیریت باشگاه فولادخوزستان اقدام کنند.

او افزود: هم اکنون تمرکز مديريتي باشگاه فولاد برآورده کردن خواسته سرمربي  و آماده کردن تیم فولادخوزستان برای حضوری شايسته در رقابت‌های فوتبال آسیا و لیگ برتر است اما لازم است یاد آور شوم: فولاد دنبال یک چشم‌ انداز وتفکرایده آل تر است که در آینده  شاهد اجرایی شدن این تفکر و تحول جدید در فضای کلان باشگاه خواهیم بود.

 او گفت: برای حفظ یک آکادمی تخصصی بازده دار باید بیشتر تلاش کرد و فضای آکادمی باشگاه فولاد- که نگاه همه اهالی فوتبال وخانواده ها را به خود جلب کرده است- باید به معنی واقعی کلمه به روی استعدادهای درخشان و نخبگان شايسته به ویژه آنان که به دلیل فقر و نداشتن حامی فرصت یا اجازه دیده شدن را  نداشتند، گشوده شود.

 برای این کار باید به محلات رفت و بستر سازی کرد.

این عضو هیات مدیره در پایان گفت: هواداران تیم فولاد منتظر خبر های خوب از تیم محبوب شان باشند

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید