امروز:
سه شنبه - 4 ارديبهشت - 1403
ساعت :

امتحانات پایان‌ترم دانشجویان واحد خوزستان دانشگاه قرآن و حدیث «حضوری» برگزار می‌شود
 
رییس دانشگاه قرآن و حدیث مرکز خوزستان گفت: امتحانات پایان‌ترم دروس نظری دانشجویان این دانشگاه در نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مرکز استان - اهواز- به صورت حضوری برگزار می‌شود.
 
به گزارش حبیب خبر، "محمد خطیب" افزود: براساس شیوه‌نامه برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه قرآن و حدیث، همه آزمون‌های دروس نظری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و " الزام پوششِ ماسک"صرفاً به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به نحوه و روش برگزاری امتحانات این دانشگاه در نیمسال دوم اشاره کرد و گفت: امتحانات دانشگاه قرآن و حدیث در رشته‌های مختلف به صورت کشوری و همزمان خواهد بود.
 رییس دانشگاه قرآن و حدیث خوزستان تصریح کرد: امتحانات دانشگاه قرآن و حدیث از تاریخ ۲۸ خرداد  تا ۱۲ تیر ۱۴۰۱ در چهار مرحله روزانه برنامه‌ریزی شده است.
رییس دانشگاه قرآن و حدیث خوزستان در پایان با یادآوری این‌که دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود به سایت مرکزی این دانشگاه مراجعه کنند، افزود: امتحانات دانشجویان خوزستانی دانشگاه قرآن و حدیث به صورت متمرکز در مرکز آزمون شماره یک ‌واقع در منطقه کیانپارس اهواز ( خ ۱۲) برگزار می‌شود.
 
منبع: خبرگزاری رضوی

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید