امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با هدف حفظ، نگهداشت و افزایش تولید از ابتدای سال جاری تاکنون، یک هزار و  75 عملیات فنی و مهندسی بر روی چاه های نفت در مراحل تکمیل حفاری و یا در حال بهره برداری انجام شد.

به گزارش حبیب خبر از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، شهرام شمی پور روز سه شنبه ( 24 خرداد 1401) در بیان عملکرد این مدیریت در قالب خدمات یکپارچه تخصصی که نقش اساسی در فرآیند تعمیر و ترمیم چاه ها دارد، افزود: خدمات فنی در مراحل حفاری چاه های اکتشافی، توسعه ای و تعمیر چاه ها حسب نیاز از جمله تکمیل چاه، رفع نواقص و پیشگیری از افت فشار ارایه می شود.

وی اظهار کرد: با تمهیدات به کار گرفته شده در سال جاری به نحوی برنامه ریزی به عمل آمده که در نزدیکترین زمان ممکن، پاسخگوی درخواست های شرکت های بهره برداری و همچنین پروژه های حفاری کلید در دست شرکت باشیم.

شمی پور گفت: در این ارتباط با توجه به تاکید مدیریت ارشد شرکت، تلاش براین است با بهره گیری از ظرفیت های تجهیزاتی و  نیروی انسانی متخصص و مجرب در این بخش از نظر کمی و کیفی خدمات مطلوب تر به شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران و شرکت های بخش خصوصی ارایه شود. 

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران در همین رابطه به تحقق 754 عملیات در بخش سیمان و انگیزش چاه شامل  217 عملیات سیمانکاری ، 517 عملیات تزریق پذیری و 20 مورد اسیدکاری چاه ها در این مدت اشاره کرد.

وی افزود: ارایه 321 مورد خدمات تخصصی و متنوع  مشتمل بر  55 مورد عملیات لوله مغزی سیار، 100 مورد آزمایش چاه با ساق مته، 13 عملیات کامل و ویژه حفاری با هوا و ثبت 869 متر حفاری ،10 عملیات ویژه و کامل حفاری به روش فروتعادلی (UBD) و ثبت 340 متر حفاری به این شیوه، 105 مورد لوله گذاری چاه، 15 مورد نصب آویزه و 23 عملیات آزمایش بهره دهی چاه از دیگر اقداماتی است که از سوی این مدیریت در مدت پیش گفته محقق شد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید