امروز:
سه شنبه - 28 فروردين - 1403
ساعت :

استقلالی‌ها بابا سجادی را هم بغل کنند قهرمان نمی‌شوند

 

خبرورزشی نوشت: پیشکسوت پرسپولیس گفت: آنهایی که می‌گویند من توهم پرسپولیسی بودن دارم خودشان توهم دارند که با یک برد مقابل سپاهان نقل و نبات پخش می‌کنند.

 

پیرو حضور یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تجمع اخیر پرسپولیسی‌ها مقابل وزارت ورزش موضوعاتی در رابطه با ویدیوی پخش شده از این دروازبان قدیمی در فضای مجازی مطرح شد.

وحید قلیچ درباره حاشیه‌های حضورش مقابل وزارت ورزش، همچنین صحبت‌های برخی از قدیمی‌های استقلال در ارتباط با حمایت وزارت ورزش در دوران مسعود سلطانی فر از این باشگاه حرف زد:

 

فیلمی از شما مقابل وزارت ورزش پخش شد که هواداران می گفتند از شما پرسپولیسی تر هستند. همین موضوع باعث شد برخی از طرفداران تیم رقیب مدعی شوند که در بحث هواداری تان از پرسپولیس دچار توهّم هستید؟

اولاً باید بگویم هواداران قطعاً درست می‌گویند که از من پرسپولیسی تر هستند. هیچ کس به اندازه هوادار پرسپولیس نمی‌تواند طرفدار این تیم باشد. ما دورانی برای این تیم بازی می‌کردیم و طبیعی است که پرسپولیس را خانه خودمان بدانیم. ولی در بحث حمایتی قطعاً هوادار از من وحید قلیچ پرسپولیسی تر است. اما جواب استقلالی‌ها جداست.

 

چه جوابی برای آنها دارید؟

توهم را استقلالی‌ها و مربیان این تیم زدند که این همه از شکست دادن تیم سپاهان خوشحالند. واقعاً پیروزی مقابل سپاهان تا این اندازه شادی دارد که نقل و نبات پخش کنند؟ (خنده) شنیدم پاداش تیمشان را بالا برده اند.

اگر حرفی از توهم زدن باشد آنها دچار توهم شده اند که تصور کردند به جای سپاهان، بایرن مونیخ را بردند.

پرسپولیسی جماعت با چنین بردهایی این همه شادی نمی‌کند. فقط قهرمانی است که پرسپولیس را خوشحال می‌کند.

لباس قهرمانی قواره تن پرسپولیس دوخته شده و خواهید دید که این فصل هم این لباس بر تن پرسپولیسی‌ها خواهد رفت.

 

برخی از استقلالی‌ها تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش را به خاطر رفتن مسعود سلطانی فر از وزارت ورزش و کاهش حمایت‌های وزارتخانه از پرسپولیس می‌دانند. شما که به تازگی آنجا بودید نظرتان در این باره چیست؟

یعنی در ۵ دوره گذشته بابا مسعود ما را قهرمان می‌کرد؟ اصلا این با عقل جور در می‌آید؟ بابا مسعود مگر چه کاره بود؟

ما در این همه سال یک بار او را از نزدیک ندیده ایم. هر مقامی در پنج سال گذشته بدست آمد با لیاقت این بچه‌ها بود. خدا را شکر که بابا مسعود رفت و بابا سجادی آمد تا استقلالی‌ها او را بغل کنند.

بروید ببینیم در بغل این باباسجادی می‌توانید قهرمان شوید؟ آخر استقلال و کجا قهرمانی کجا!

 

اما هواداران استقلال به شدت امیدوارند تیمشان با هدایت فرهاد مجیدی قهرمان شود؟

فرهاد مجیدی که این کاره نیست. اگر خیلی هنر داشته باشد برای استقلال سهمیه بگیرد تا طرفداران تیمش جشن بگیرند و شیرینی پخش کنند.

 

دیدار پرسپولیس و تیم ویستا توربین تهران در جام حذفی را چطور پیش بینی می‌کنید؟

آخر این بازی هم پیش بینی دارد؟ پرسپولیس باید در این بازی با نفراتی که تا به حال بازی نکرده‌اند به میدان برود. چون اگر قرار باشد از یک توربین هم بترسیم باید به برق‌هایمان را قطع کنیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید