امروز:
جمعه - 15 تير - 1403
ساعت :

برای بازنمایی شایستگی خود کوشش کنید

اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

می خواهم در پایان نگارش حمایتی این فصل لیگ برتر فوتبال، خطاب به سرخابی‌های اهواز یادآور شوم: دیگر فرصتی برای هيچ گونه گله، انتقاد یا فرار رو به جلو باقی نمانده است!

 اینک نهات باید آماده برای آخرین نبرد سخت برای بقا بود. دیگر نای ترسیم و تفسیر و تحلیل برای مان نمانده است و امروز و فردای پیش از هفته پایان لیگ برتر، هیچ کس دنبال پرسش و پاسخ و تضعیف و تخریب نخواهد بود!

زیرا از هم اکنون به ویژه شنبه شب، ۱۲ خردادماه، نگاه مردمان فوتبال خوزستان به مستطيل سبز ورزشگاه غدیر اهواز و گوش به زنگ خبرهای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر خواهد بود.

مردمان فوتبال خوزستان- که غمگین از سقوط تیم با قدمت و دوست داشتنی نفت آبادان هستند- شنبه شب دیگر دنبال مشاهده بازی زیبا و تکنیک ناب تاکتیک پذیر از سوی بازیکنان دو تیم فولاد و استقلال خوزستان نیستند! بلکه تنها مطالبه گر کسب سه امتیاز بازی مقابل حریفان هستند.

 پس برای بقا و اثبات شایستگی، گام پایانی را به کام و به نام خود بردارید تا در شب پایانی تاریک ترین فصل حضور تیم های خوزستانی در لیگ برتر، دل شکسته هواداران و دوستداران فوتبال و پیشکسوتان با بقای شما سرخابی‌های اهواز کمی آرام و التیام بخشد.

 این چند رج، تنها نگارش باقی مانده با مربیان و بازیکنان دو تیم فولاد و استقلال خوزستان بود که نوشتیم. ان شاءالله شنبه شب شاهد و شنونده خبرهای خوب برای فوتبال استان مان باشیم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • چابک

    جمعه 11 خرداد 1403 - جمعه, می 31 2024 1:33:25am

    سلام حاج آقا خسته نباشيد