امروز:
دوشنبه - 18 تير - 1403
ساعت :

خصور مسوولان ورزش خوزستان در تمرین فولاد

جمعی از مسوولان ورزش خوزستان در تمرین روز یکشنبه فولاد حضور یافتند.

به گزارش حبیب خبر از "ورزش سه"، پیروزی ارزشمند فولاد خوزستان مقابل ذوب‌آهن در دیدار خانگی اخیرش موجب شد تا دوباره شرایط این تیم بهتر شود و امید مردم این استان برای بقای شاگردان عبدالله ویسی در لیگ برتر بالا برود.

تمرین عصر یکشنبه فولادی‌ها نیز- که دو روز پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن برگزار شد- میهمانان ویژه‌ای داشت: "حمید بنی‌تمیم" مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان به همراه "کاظم طالقانی" رییس، "نعمت الله مریدی" دبیر و "سید مهدی ابوس" رییس کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال این استان با حضور در محل تمرین فولادی‌ها نظاره‌گر عملکرد شاگردان "عبدالله ویسی" بودند.

خصور مسوولان ورزش خوزستان در تمرین فولاد

در این دیدار صمیمانه مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان دقایقی در جمع بازیکنان و اعضای کادرفنی و اجرایی به صحبت پرداخت و با بیان حمایت دستگاه‌های ورزشی استان از تیم‌های خوزستانی، برای فولادمردان در دو مسابقه پایانی لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است: فولاد خوزستان روز سه‌شنبه در دیدار خانگی دیگری به مصاف پیکان می‌رود که امیدوار است با کسب دومین پیروزی پیاپی بقای خود را در لیگ برتر قطعی کند و با روحیه بالاتر به استقبال آخرین بازی فصل برابر نساجی مازندران برود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید