امروز:
شنبه - 8 ارديبهشت - 1403
ساعت :

وزیر کار: مدیر یک کارخانه هم کارگر است!

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت و گو با خبرنگار آخرین خبر گفت: "برخی تصور می کنند وقتی ما می گوییم کارگر، منظورمان کارگر ساختمانی است؛ نه! مدیر یک کارخانه هم کارگر است. بسیاری از مدیران که از قانون کار استفاده می کنند کارگر هستند. "

صاف صادق اهوازی: البته کارگر داریم تا کارگر! یکی کار ساختمانی می کند؛ دیگری در کارخانه ها و شرکت های تولیدی، یکی هم در پتروشیمی ها و یکی هم در چاه ها و بر دکل های نفتی و آن دیگری در بر صندلی مدیریت اش نتشسته و دارد نسکافه با شیر می خورد!

 و اما هنگام گرفتن حقوق، یکی ده دوازده میلیون می گیرد. دیگری بیست تا بیست و پنج میلیون یکی هم چهل پنجاه میلیون و آن دیگری هم بالای صد میلیون...

به گفته جناب "سیدصولت مرتضوی" همه این ها که از قانون کار پبروی می کنند کارگر هستند اما یکی نان و پنیر هم به سختی می تواند تهیه کند و با خانواده بخورد و مستاجر است؛ یکی هم ای ی ی ی دستش به دهانش می رسد ولی هنوز اندوه مسکن دارد و دیگری خدا را شکر جیب هایش سبز است و خودرو و خانه هم دارد ولی آن دیگر تنها یک مشکل دارد و آن این است که نمی داند حقوقش را چه گونه خرج کند!

 ای کاش جناب وزیر و نیز مدیران باصطلاح کارگر کارخانه ها- که می دانند درآمدشان را چه گونه خرج کنند- یک ماه با حقوق ده دوازده میلیونی یک کارگر قانون کاری در خانواده سر می کردند تا هنگام سخنرانی مسوولان، ضرب المثل "سیر از گرسنه خبر ندارد" را از ذهن مان پاک می کردیم!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید