امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

مِهر

 اهواز/حبیب خبر- حسن سعیدی:

 در روزهای اخیر خبری شنیدیم از رفتن بزرگ مرد صبور و مهربان مطبوعات کشور که مسند مسوولیت خطیر خود را به فرد دیگری سپرده است.

 فرهیخته ارزشمندی که منش و فروتنی اش قابل ستایش است.

او که همواره درب اتاق کارش- با مشغله هایی که داشت-گشوده بود و با آغوش باز اهالی رسانه را پذیرا می شد و با آرامش و مهربانی به سخنان آن ها گوش می داد.

 سید عزیز! مریدان شما همواره دوست تان دارند و خواهند داشت؛ آن هم در هر مسوولیتی که باشید.

 "سید علاءالدين ظهوریان" دبیر هیات نظارت‌ بر مطبوعات کشور در دو دهه فعالیت رسمی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز روزنامه های جام جم و همشهری و... محبوبیت قابل توجهی در میان اصحاب رسانه کسب کرده است.

 در دوران مسوولیت این عزیز مسیر مجوزها هموار شد و آرزوهایی بسیاری از علاقه مندان، کارشناسان و روزنامه نگاران را برآورده کرد که این تحول را می توان یکی از دستاوردهای این سید عزیز به حساب آورد.

از چنین مدیر خوشنام و تلاشگر و از جنس مردم باید قدردانی کرد و ما تنها می توانیم با زبان قلم بگوییم: سید عزیز! در هر کجای جغرافیای ایران و جهان که باشی در قلوب مریدان تان جای دارید.

گفتنی است: در یک دهه گذشته- که رسانه ها شرایط سختی را سپری می کردند- همکاران معاونت مطبوعاتی این عزیز نیز با تهمیدات به موقع، فشار بر اهالی رسانه را کاهش دادند که لازم است به این عزیزان هم خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید