امروز:
سه شنبه - 12 تير - 1403
ساعت :

سید مهدي ابوس

 اهواز/حبیب خبر- سید مهدی ابوس:

 با چه زبانی و چه لهجه ای نگارش کنیم که مدیران تیمداری فوتبال خوزستان پی ببرند، وقت بسیار تنگ است و چشم برهم بزنیم صدای سوت شروع فصل جدید لیگ برتر شنیده خواهد شد!

 چگونه باید به این مدیران عالی مقام تیمداری عرض کنیم: آقایان! همکاران و هم قطاران و هم صنفان شما در حال ترمیم و تقویت تیم های زیر نظر خودتان هستند و تمرینات و بدنسازی و اردوهای پیش فصل را آغاز کرده‌اند؛ شما چرا این همه امروز و فردا می‌کنید؟!

 چرا فقط دنبال چالش و پالش و مالش هستید و منتظر تصویب و ارایه پیشنهاد و اندر خم کوچه پس کوچه های اندرونی در جا می‌زنید!؟

 این خونسردی وعده ای و تغییرات مکرر تاريخ شروع تمرینات این چنینی چه معنی دارد؟ شما قصد تسویه حساب با چه کسی یا چه کسانی را دارید؟ قصدتان از این همه تاخیر چیست؟!

 آقایان استقلالی و فولادی! قبول بفرمایید از قافله و جدول زمانبندی شروع بدن سازی پیش فصل،  تمرینات تاکتیکی تیمی و حتا از بازار نقل و انتقال خیلی عقب هستید و مطمینن در شروع فصل جدید این تاخیرها تاوان سختی برای تیم ها و فوتبال استان در بر خواهد داشت!

 قلم ورزش هر آنچه گفتنی و نوشتنی بود قبلا گفته و نوشته ولی تاکنون هیچ گوشی یا واقعا نشنید یا اجازه شنیدن نداشت!

 اینک با رعایت سلسله مراتب اداری و مدیریتی در نگارش این بار قلم ورزش مدیران بالا دستی را مخاطب قرار داده و عرض می‌کنیم: آقای دکتر علی‌محمدی!

 جناب امین ابراهیمی! آیا وقتش نرسیده کلامی، پیامی، تذکری یا هشداری جدی از نوع مديريتي و تدبیری به حضرات تیمدار سرخابی بیان بفرمایید؟

 آقایان! راست و حسینی می‌گوییم: اهالی فوتبال، پیشکسوتان ورزش بخصوص هواداران دو تیم فولاد و استقلال خوزستان از وضعیت فعلی به ویژه خبرهای درون تیمی که به خارج از باشگاه‌ درز کرده بسیار نگران هستند و انگار دیگر نباید امیدی به مدیران تیمداری تیم ها داشت؛ چون خودشان هم در بلاتکلیفی بسر می‌برند!

مدیری که هنوز نمی‌داند برای تمرین تیمش باید هر بازیکن حداقل یک توپ و هر دروازه‌بان حداقل دو توپ تمرین داشته باشد آیا می‌توان به او یک تیم حرفه ای بزرگ سپرد!؟

ختم کلام: آقایان! مدیران و متولیان تيم ها! تکانی بخورید؛ وقت بسیار تنگ است. با رخصت از همه قبایل و عشایر و طوایف مختلف سرزمین طلای سياه فوتبال خوزستان می خواهم با زبان محلی بنویسم:

 آقای مدیر! ولک! وقتی دیگه نمونده، اشویه هوس 

خورزمار! کُیِنی؟ از دست اایسا لیوه وابیدیم!

کَسونوم لِکمو هِل لیوه بیسوم!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید