امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 حبیب خبر: در این اوضاع و احوال کرونایی در کشور آیا درست است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به استان ها و مراکز شهرستان ها سفر کنند و مطالب و برنامه های خود را که بارها از طریق رسانه های همگانی ابراز کرده اند؛ تکرار کنند؟

پس تکلیف مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و نیز ستادهای استان ها که بر ضرورت برگزار نشدن تجمع ها و پوشیدن ماسک و رعایت فاصله گذاری های فیزیکی و اجتماعی و نیز برگزار نشدن انواع مراسم به ویژه ترحیم و جشن عروسی تاکید و با متخلفان از دستور برخورد می کنند چه می شود؟!

با انجام مناظره های نامزدها در صدا و سیما و نیز سخنان آن ها در رسانه های همگانی از جمله تبلیغات بی سابقه در فضای مجازی فکر نکنم حرف های دیگری مانده باشد که بخواهد به گوش مردم برسد. چرا که هم اکنون همه مردم کشور از شهری گرفته تا روستایی نامزدها را شناخته اند و رای خود را به نامزد مورد نظر خود خواهند داد.

با توجه به این که با شکل گیری چنین تجمع هایی در استان ها، آمار وضعیت قرمز کرونا در شهرها بالا خواهد رفت و تلاش مسوولان و نیز کادر بهداشت و درمان هدر می رود؛ لذا لازم است ستاد ملی مبارزه با کرونا و مسوولان مربوط از این پس از سفرهای استانی نامزدها و تشکیل تجمع های این چنینی که در عکس می بینید، جلوگیری کنند.

به راستی ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان درباره این تجمع- که بسیار بزرگ تر از تجمع هایی است که با آن ها برخورد شده است- چه نظری دارد؟!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • Sh.A

    پنج شنبه 20 خرداد 1400 - پنج شنبه, جون 10 2021 11:49:00am

    باسلام واحسنت براین انتقاد .فقط بعدازانتخابات یادتان نرودکه ازتاقبل از۱۷خردادماه چندین مرحله ازمسافرتهاجلوگیری کردندوچندصدبنده خدارادرهرشهری جریمه ۵۰۰هزارویکمیلیونی کردند
    چطورحالا کدآزادشده
    واقعا این چه وضعشه تواین مملکت؟؟؟؟؟