امروز:
چهارشنبه - 12 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 اهواز- حبیب خبر/ سید مهدی ابوس: قلم ورزش بنا به رسالتی که دارد باید در حمایت و توسعه  ورزش، بدون هیچ گونه استرس، واهمه، تحریف و تضعیف، بنویسد و یاد آوری کند.

  باید نوشت: ورزش در کشور، دارای جایگاه است و یکی از اولویت های کلان مدیریتی به شمار می آید و حتما  نامزدهای محترم احراز ریاست جمهوری دربرنامه های تنظیم شده خود اولویتی به ورزش داده اند و برای آن تدبیری در نظر گرفته اند.

 اما پس از پخش نخستین مناظره تلویزیونی نامزدها، اهالی ورزش- متشکل از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و هواداران بی شمار ورزش و منهای مدیران فعلی حاضر در فضای ورزش- از مجریان و برگزار کنندگان و نیز رییس، معاونان و مشاوران سازمان صدا و سیما به ویژه از طراحان سوال های مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، به شدت گله مند شدند.

 به راستی چرا در این مناظره پر مخاطب، هیچ سوالی در زمینه مشکل کلان ورزش مطرح نشد و عملا صدا و سیما- که از پرتو ورزش به ویژه تبلیغات و آگهی های برنامه های پرمخاطب ورزشی و نیز مسابقات ورزشی درآمد زایی می کند، ورزش را در این مناظره نادیده گرفت؟!

آقایان! ورزش و اهالی ورزش هم مطالبه گر حق مسلم خود از رییس جمهوری آینده هستند. ورزش را هرگز نباید نادیده گرفت!

همان طوری که اقتصاد و زیر شاخه های آن نیاز به تحول اساسی  دارند، ورزش فعلی کشور هم نیازمند تحول و تغییرات مدیریتی از نوع  تخصص با هویت ورزشی و فارغ از سیاست است.

بنابراین طراحان سوال از نامزدهای ریاست جمهوری، ورزش را فراموش نکنند! صدا و سیما به عنوان مجری طرح مناظره حتما یاد آوری این گله اهالی ورزش را مد نظر قرار دهد.

به امید حضور با شکوه و انتخاب اصلح ترین فرد در انتخابات ریاست جمهوری و شورا های شهر در ایران اسلامی. 

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید