امروز:
يكشنبه - 30 ارديبهشت - 1403
ساعت :

 برخی آقایان در تبانی ید طولایی دارند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برخی آقایان که در تبانی ید طولایی در فوتبال ایران دارند با استفاده ابزاری از بعضی پیج ها قصد تهمت، تخریب و شایعه پراکنی میان تیم ها، مربیان و بازیکنان را برای بر هم زدن تمرکزشان دارند.

به گزارش ایسنا، سید اکبر پورموسوی در آستانه بازی حساس و مهم تیمش برابر شمس آذر در هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«متاسفانه مدتی است بعضی آقایان در مسائل تبانی در فوتبال ایران ید طولایی دارند و هیچ وقت دست بردار نخواهند بود چرا که ترک عادت موجب مرض خواهد شد. الان که از کورس رقابت عقب افتاده اند دوباره دست به کار شده و با استفاده ابزاری از بعضی پیج ها قصد تهمت، تخریب و شایعه پراکنی بین تیم ها، مربیان و بازیکنان را برای بر هم زدن تمرکزشان دارند و خودشان در سکوت معناداری فرو رفته اند.

 البته اگر به نتایج و عملکردشان نگاهی انداخت، متوجه خواهید شد شک و شبهه در بعضی از نتایج آن ها وجود دارد و شاید سکوت معنادار شان به همین دلایل است چون کسانی که تا دیروز به زمین و زمان گیر می دادند الان در سکوت مطلق فرو رفتند.

البته این رفتارها و کارها به قول قدیمی ها چیپ شده و دیگر جواب نخواهد داد.

 امیدوارم اجازه بدهند هفته‌های پایانی به خوبی تمام شود و حق به حقدار برسد در غیر این صورت هفته های بعدی کامل تر و شفاف تر صحبت خواهم کرد.

کلام آخر:

مربیان و بازیکنان عزیز

به شرافت و پاکی شماها شکی نیست فقط مواظب باشید کسی از دوستی با شماها سوء استفاده نکند و فریب قول ها و پیشنهادهای فصل بعدی را نخورید چون اساساً واقعیت نخواهد داشت.»

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید