امروز:
جمعه - 14 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ابراهیمی: پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند

مربی اسبق پرسپولیس گفت: سرخپوشان در دیدار با گل‌گهر سیرجان فقط توانستند به پیروزی برسند و سه امتیاز بگیرند، اما فوتبال تماشاگر پسندی ارائه نکردند.

ناصر ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: فوتبال ایران با افت فاحشی نسبت به گذشته روبرو شده است.

برای مثال: کیفیت بازیکنان امروزی را با بازیکنانی که در دهه ۶۰ بازی می‌کردند مقایسه کنید. بازیکنانی با کیفیت علی پروین، ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی و امیر قلعه‌نویی را پیدا می‌کنید؟

 

وی افزود: نه تنها پرسپولیس بلکه تیم‌های دیگر نیز از نظر فنی در سطح بالایی نیستند؛ بازی‌های جام جهانی در بالاترین سطح کیفی و فنی برگزار شد، وقتی فوتبال ایران را با فوتبال روز جهان مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم به اندازه ۴۰ سال عقب هستیم.

 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی با گل‌گهرسیرجان فقط توانست به پیروزی برسد و فقط سه امتیاز را کسب کرد اما نتوانست فوتبال تماشگر پسندی را به نمایش بگذارد.

 

ابراهیمی تصریح کرد: رقیب بعدی پرسپولیس، نساجی مازندران تیمی که هدایت آن را حمید مطهری کمک مربی سابق یحیی گل‌محمدی بر عهده دارد و به خوبی قرمزپوشان را می‌شناسد. این مسابقه یکی از جدال‌های حساس و سخت پرسپولیس است.

 

وی تاکید کرد: نیم فصل دوم بازی‌های به مراتب سخت‌تری از نیم فصل دوم تیم‌ها خواهند داشت. در نیم فصل دوم تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشد.

 

مربی اسبق پرسپولیس در پایان گفت:به طور قطع استقلال رقیب اصلی پرسپولیس برای دست‌یابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر است و در پایان فصل یکی از این دو تیم جام را بالای سر خواهد برد.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید