امروز:
جمعه - 7 ارديبهشت - 1403
ساعت :

روایتی از یک تخلف عجیب در فدراسیون فوتبال/ کازرانی: چرا مردم غصه سربازی بازیکنان را بخورند؟

 

مدافع تیم‌ملی ایران در جام جهانی ۷۸ معتقد است: اگر تدارک تیم‌ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ مانند جام‌های قبلی باشد، صعود به مرحله دوم این رقابت‌ها کار بسیار سختی است.

 

حسین کازرانی، مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۷۸ در گفت‌وگو با ایسنا درباره عملکرد شاگردان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: به نظرم اسکوچیچ نتیجه خوبی گرفته و نمی‌توان از او انتقاد کرد. تیم‌ملی ایران در این دوره لژیونرهای خوبی دارد. البته مشکل است که به مرحله دوم صعود کند، اما بعید هم نیست.

 

او افزود: همه تیم‌ها قبل از جام جهانی ۱۰ تا ۱۵ بازی تدارکاتی انجام می‌دهند اما ایران این کار را نمی‌کند. حتی فلسطین هم نمی‌آید با تیم ملی بازی کند.

آن وقت توقع نتیجه‌گیری در جام‌جهانی دارند؟ به نظرم همین که در جام جهانی باشند و اسم ایران را مطرح کنند، اتفاق بزرگی است. تیم‌ملی بازیکنان خوبی دارد که می‌تواند تیمی عالی تشکیل دهند.

 

این پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به برکناری عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال گفت: من از نزدیک خادم و خانواده‌اش را در اندیمشک می‌شناسم. این خانواده یکی از خانواده‌های پاک اندیمشک است. نمی‌دانم چرا او را از ریاست فدراسیون برداشتند.

اگر بر فرض پولی برداشته و دزدی کرده، او را محاکمه می‌کردید. ضمن این که قبلی‌ها که بدتر از او بودند. چرا این ماجرا را سیاسی کردند؟

 

کازرانی در ادامه اتفاقی عجیب در لیگ برتر را روایت کرد. او درباره این ماجرا توضیح داد: نمی‌خوام اسم ببرم ولی من رییس فدراسیون در این مملکت می‌شناسم که به او اعتراض کردند که داور مسابقه پول گرفته است. حتی چکی که داور گرفته بود را به رییس فدراسیون نشان دادند.

سرپرست تیم برای من تعریف می‌کرد که رییس فدراسیون به آن‌ها گفته بود که خیال‌شان راحت باشد و از او پرسیده بود که هفته بعد با چه تیمی بازی دارند. همان شد که بازیکن‌شان در بازی بعدی، وقتی ۱۰ متر در آفساید بود، گل زد اما مردود اعلام نشد.

 

او ادامه داد: باید برای خادم صبر می‌کردند تا کارش را بکند و سپس درباره‌اش تصمیم‌گیری می‌کردند. خدا شاهد است که این حرف‌ها را به خاطر همشهری بودن با خادم نمی‌زنم. ممکن است اشتباهاتی داشته که باید اجازه می‌دادند یک مدت در این پست فعالیت می‌کرد تا راه و چاه دستش بیاید.

این پیشکسوت باشگاه پاس در پایان درباره ماجرای سربازی یزدانی و مردادمند که اخیرا رخ داد، بیان کرد: مگر آن‌ها با مردم عادی فرق دارند؟ پاس هم اینطور بود که بازیکنان به این تیم می‌آمدند، سربازی‌شان را می‌رفتند و فوتبال هم بازی می‌کردند.

این‌ها هم باید به تیم‌های ارتشی می‌رفتند. مملکت ما در کرونا خودکشی می‌کند، یک بازیکن را به من نشان بدهید که در این دوره کمک یا حمایتی از کادر پزشکی و جامعه کرده باشد. وقتی برای بازیکنان فوتبال این مسائل مهم نیست، چرا ما باید غصه سرباز شدن آن‌ها را بخوریم؟

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید