امروز:
شنبه - 22 ارديبهشت - 1403
ساعت :

اهواز- حبیب خبر/سیدمهدی ابوس: کلاس مربیگری B آسیا که از بهمن ماه سال ۱۳۹۹ با حضور ۲۴ نفر در اهواز و به میزبانی کمیته اموزش هیات فوتبال خوزستان برگزار شده بود به پایان رسید.

 این کلاس در دو مرحله آغاز شد. مرحله نخست آن به صورت آنلاین در بهمن ماه و مرحله دوم آن از ۸ خرداد ماه سال جاری در ورزشگاه تختی اهواز دنبال شد و سرانجام نوزدهم خرداد پس از برگزاری امتحانات  کتبی، مراسم اختتامیه آن با حضور مهندس قاسمی دبیر هیات فوتبال خوزستان و دکتر سجاد مهدی پور مسوول کمیته آموزش فوتبال خوزستان در سالن همایش های سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

مدرس این کلاس فریدون حردانی یکی از مدرسان  بین المللی فیفا با همکاری سید مجتبی مرتضوی و مدیریت کلاس بر عهده عباس منصوری بود.

 در آیین پایانی این کلاس، دبیر هیات فوتبال خوزستان گفت: ارتقای سطح آموزشی مربیان استان مطمینن نقش تاثیرگذاری در پیشرفت فنی تیم ها و به طور کلی فوتبال خواهد داشت و هیات فوتبال خوزستان با تلاش های جناب طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان تاکنون موفق به قبولی و میزبانی کلاس های مربیگری فراوانی شده است. همچنین آذر ماه سال جاری، خوزستان میزبان و برگزار کننده کلاس A آسیا خواهد بود.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید