امروز:
جمعه - 10 فروردين - 1403
ساعت :

 تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان در هفته دهم و پایانی دور مقدماتی لیگ برتر زنان کشور در برابر حریف خود تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه ۵۳ بر ۶۷ شکست خورد و در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه ب قرار گرفت.

در این مسابقه که روز جمعه در سالن مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب تهران برگزار شد، نماینده گلستان در وقت‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج ۱۱ بر ۱۸، ۱۰ بر ۱۷ و ۱۶ بر ۲۰ بازی را واگذار کرد اما در وقت‌ چهارم با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ حریفش را شکست داد.

در این رقابت سروه ضرغامیان سرمربی بانوان شهر گرگان در ابتدا مرضیه تندرو، مونس علی‌پناه، رضوانه ملکی، زهرا سوخته‌سرایی و ریحانه باقری را در برابر آناهیس خداوردیان، مهسا تقی‌زاده، مهلا دیژطاهری، الناز سیاهی و زهرا حق‌جو پنج بازیکن ابتدایی پالایش نفت آبادان با هدایت شایسته متشرعی به میدان فرستاد.

در این مسابقه مونس علی‌پناه از تیم گرگان با ۱۵ امتیاز به عنوان امتیازآورتین بازیکن میدان شناخته شد و همین بازیکن در کنار مهسا تقی‌زاده از آبادان با اثرگذاری ۲۰، موثرترین بازیکنان تیم خود و میدان بود.

در این رقابت مونس علی‌پناه از تیم بانوان شهر گرگان با ثبت ۱۵ امتیاز و ۱۳ ریباند به عنوان بازیکن "دبل دبل" این مسابقه شناخته شد.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۴۳ بر ۶۷ به نفع پالایش نفت آبادان به پایان رسیده بود.

تیم بانوان شهر گرگان اکنون از ۸ مسابقه با ۳ برد و ۵ باخت با مجموع ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی این گروه قرار دارد.

تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان به علت مثبت شدن تست کرونا پنج بازیکن خود ۲ مسابقه با تیم‌های مولتی کافه مشهد و  شورا و شهرداری قزوین در هفته سوم و چهارم دور رفت را برگزار نکرده بود که براساس برنامه فدراسیون این بازی ها چهارم و پنجم بهمن برگزار خواهد شد.

رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال زنان ایران امسال در ۲ گروه ۷ و ۶ تیمی از ۲۲ آبان آغاز شده و به علت شرایط کرونا رقابت‌های دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی به صورت متمرکز در تهران در حال برگزاری است.

تیم‌های اول تا چهارم هر گروه به مرحله نخست دور حذفی راه خواهند یافت.

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

نظرات

  • اولین نظر را شما بدهید