امروز:
شنبه - 29 ارديبهشت - 1403
ساعت :

ماجرای سیلی و فحاشی هادی ساعی/ "چرا دیر خیرمقدم گفتی؟"

دارنده دو طلای المپیک نسبت به برخی رفتارها که آن‌ها را "بی‌احترامی عمدی" قلمداد می‌کند، از کوره دررفت و در جریان برگزاری لیگ تکواندو به صورت دبیر سازمان لیگ سیلی زد!

به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، رقابت‌های دور رفت لیگ برتر تکواندو امروز(پنج‌شنبه، ۲۵ دی) در خانه تکواندو برگزار شد. در حالی‌که این رقابت‌ها در حال پیگیری بود، هادی ساعی پرافتخارترین تکواندوکار ایران و مدیر فنی تیم ملی وارد سالن رقابت‌ها شد و نظاره‌گر رقابت‌ها بود.

پس از ساعتی، بابایی دبیر سازمان لیگ تکواندو از بلندگوی سالن به ساعی خوش آمد گفت که این اقدام او با عصبانیت شدید ساعی همراه شد.

ساعی با دلخوری از این‌که چرا بابایی "به عمد" به او "دیر خوش‌آمد گفته"، به سمت وی رفت و با زدن سیلی به صورت او، به دبیر سازمان لیگ تکواندو فحاشی کرد.

ساعی پیش از این نیز از این موضوع دلخوری شدید داشته و معتقد است: مسئولان سازمان لیگ هفته گذشته نیز در حالی‌که او را بارها در سالن دیده‌اند اما پس از ساعت‌ها به او خوش‌آمد گفته‌اند.

ساعی به پولادگر رییس فدراسیون تکواندو نیز گلایه کرده و گفته بود، این برخوردها با نیت خاص و با هدف بی‌احترامی و کوچک‌کردن او صورت می‌گیرد.!

حبیب خبر: جدن که به دارنده دو طلای المپیک تبریک می گویم که به خاطر دیر گفتن خوش آمد به او با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته است!! جا دارد مسوولان محترم تکواند نوار ضبط شده ای حاوی پیام خوش آمد به ایشان را در رقابت های لیگ و حتا در زمانی که کسی در سالن نیست از بلندگو به طور 24 ساعته پخش کنند که از این پس نه دارنده مدالی دستش قرمز شود و نه کسی سیلی نوش جان کند!

ارسال نظر به عنوان مهمان

پیوست ها

0

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

  • رضا

    پنج شنبه 25 دی 1399 - پنج شنبه, ژانویه 14 2021 8:10:56pm

    اگر یکبار این قوه قضاییه بی خاصیت به حق هرکسی را که برخورد فیزیکی میکند چنان کف دستش بگذارد که کسی جرات نداشته باشد خشونت فیزیکی ارایه کند مشکل حل می‌شد ایشان چند سال پیش هم در چیتگر مشکلاتی داشتند آیا وقت آن نرسیده که بی فرهنگیان نه از ورزش بلکه تبعید به نقاط بد آب و هوا شوند و نسخه گرفته شود تا دیگر هرگز چنین چیزهایی نبینیم